Gå til innhold

Anmeldelse: The Shoot (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis Move gjør seg bra som en "zapper", så ser jeg ikke bort fra at jeg kjøper meg dingsen.

 

En Operation Wolf remake hadde f.eks. vært utrolig morro.

 

Etter å dratt gjennom et knippe Move-titler har jeg funnet ut at selve teknologien klarer jobben som Zapper helt utmerket - men det viktigste er allikevel hvordan det er implementert i softwaren. Razing storm var ikke like heldig som The Shoot.

 

Move > Wiimote som Zapper.

Lenke til kommentar

Jeg har blitt litt usikker på om move egentlig er noe for meg allikevel. Etterhvert kom jeg på at move kontrolleren i seg selv ikke akkurat er ideell å sikte med. Det fikk jeg også bekreftet når jeg sjekket ut videoer. Man er helt avhengig av å ha et trådkors på skjermen for å kunne treffe det man vil skyte på. Derfor blir move mer som en mus enn som en zapper funksjonsmessig, bortsett fra at en mus vil være mer stabil siden den ligger på en overflate.

 

Nå har jeg jo ikke testet move selv, så jeg får bare håpe at jeg tar feil.

Lenke til kommentar
Etterhvert kom jeg på at move kontrolleren i seg selv ikke akkurat er ideell å sikte med. Det fikk jeg også bekreftet når jeg sjekket ut videoer. Man er helt avhengig av å ha et trådkors på skjermen for å kunne treffe det man vil skyte på.

 

Det er en treninssak det der, men jeg tenker det er like korrekt å se på prikken som et rødpunkt sikte.

 

Det er snart jul.. Blir nok Shoot under mange tre tenker jeg :D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

En ting jeg lurte på...

 

fikk dette spillet til jul da, men det ble bestilt via Amazon.

 

Andre spill kjøpt i utlandet blir på norsk ved at det lastes inn språkpakke under installasjonen (eller noe), men dette skjedde ikke denne gangen.

 

Demoen var jo på Norsk, så jeg syntes det var litt pussig at dette spillet ikke var på Norsk...

 

Noen andre som har noen erfaringer her eller?

Lenke til kommentar

Løsningen ligger i diverse adaptere tydeligvis. Noe for enhver smak, forutsatt at man liker våpen med klovneneser.

 

Fett !!!

 

jeg har forøvrig den røde pistolen der, men kan si med en gang at jeg ønsker meg et slikt gevær :D

 

EDIT: Har du en lenke til den nederste der??

Endret av R@ge
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...