Helen30 Skrevet 9. november 2010 Skrevet 9. november 2010 Ja jeg lurer litt på akkurat dette... Hvordan i pokker sender dere f.eks musikkfiler via bluetooth med denne mobilen?? Fikk da markert å sendt filer FØR oppdateringen som skulle "være så bra å stabilisere litt på mobilen"....jau jau - ser det!! Nå når jeg skal sende en musikkfil kommer det slett ikke opp at jeg kan markere en gang!! Så en ting til: hvor sletter man installerte filer? Det er jo også klin umulig her....
x123456 Skrevet 9. november 2010 Skrevet 9. november 2010 Ja jeg lurer litt på akkurat dette... Hvordan i pokker sender dere f.eks musikkfiler via bluetooth med denne mobilen?? Fikk da markert å sendt filer FØR oppdateringen som skulle "være så bra å stabilisere litt på mobilen"....jau jau - ser det!! Nå når jeg skal sende en musikkfil kommer det slett ikke opp at jeg kan markere en gang!! Så en ting til: hvor sletter man installerte filer? Det er jo også klin umulig her.... Fikk ikke prøvd dette før oppdateringen, men nå ser det ut til at du må gå til PROGRAMMER-KONTOR-FILBEHANDLING-INTERNMINNE(dersom musikken ligger lagret der)-MUSIC-trykk VALG for å merke alt eller trykk og hold på den filen du vil merke, etter du har merket 1 fil kan du trykke en enkelt gang på neste og velge merk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå