Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Uredigerbar fil som overbelaster systemet!


Anbefalte innlegg

Info om filen det er snakk om:

Type: mkv-fil

Størrelse: 11gb

 

Så til problemet:

Jeg kan ikke redigere den på noen måte! (Ikke endre navn, ikke flytte, ikke se egenskaper, ikke slette!)

Så problemet mitt her da er at jeg gjerne vil slette den... Og at den i tillegg får pcen til å henge seg opp på 97% fysisk minnebruk når jeg prøver å slette den... (Altså blir det helt hakkete og tregt alt jeg gjør!)

Det kommer ingen feilmelding, men explorer.exe bare fryser og på sletteruta står det "Beregner" på alle informasjonsfeltene...

 

Har du en anelse på en løsning som vil slette den?

All hjelp settes stor pris på! =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg fant noe som er interessant... Men virker litt usaklig å måtte fjerne REGISTRERINGSNØKKELEN til windows for å få slettet en dum fil!

 

--------------

Problem med .avi-fil i Windows XP

Windows XP har en feil som gjør at store .avi filer ikke alltid lar seg slette uten videre. Dette kan fikses ved å slette følgende registernøkkel:

 

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes

 

CLSID{87D62D94-71B3-4b9a-9489-5FE6850DC73E}InProcServer32

 

Hvis du ikke finner nøkkelen ved et søk, prøv i stedet å bla deg frem til nøkkelen.

 

Du kan slette registernøkkelen ved bruk av programmet regedit, som du kan kjøre via Start-menyen, Kjør.... Skriv regedit i vinduet og klikk på OK.

 

OBS Vær veldig forsiktig når du bruker programmet regedit. Alle endringer skjer umiddelbart uten at de trenger å lagres først, og her får du ingen angremulighet. Anbefales kun for brukere som har erfaring med registerredigering.

--------------

Lenke til kommentar

Etter å ha søkt litt mer gjennom dette å se mange sider fåreslå samme programmet (Unlocker) så tenkt jeg... "La gå, kan ikke tape noe ved å prøve et av de programmene...) og det virket jammen meg! <3

Så takk til unlocker!!!

 

-----------------

LØSNING:

Hvis flere har samme problem så er neslastingslink her =)

 

32-bits versjon:

http://www.brothersoft.com/download-unlocker-208761.html

 

64-bits versjon:

http://www.brothersoft.com/download-unlocker-60547.html

-----------------

 

Takker for hjelpen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...