Gå til innhold

3rd Expeditionary Vanu Marines (Planetside)


Anbefalte innlegg

Med denne tråden håper jeg å gjøre det lettere for de som spiller Vanu Sovereignty på Werner serveren å bli med i en "helnorsk" Outfit.

 

Vi trenger folk av alle spesialiteter, alt fra hackere, medics og repairs til luftstøtte, transport og bakke kjøretøy. Selv har jeg god ledererfaring fra Operation Flashpoint - Resistance og Rainbow Six serien.

 

Mitt ønske for denne Outfit'n er at den skal være seriøs, aktiv og ikke minst morsom å spille med.

 

Navnet jeg kunne tenkt meg for denne Outfit'n er:

 

3rd Expeditionary Vanu Marines

 

Er åpen for andre forslag, men ikke teite 1337 navn etc...

 

Til å lage denne Outfit'n trenger vi minst 10 stykker. Ønsker du å bli med er det bare å svare på denne meldingen.

 

 

Spiller på Werner som Lund

 

 

 

des,OUT!

---------------------------------------

we lucky few, band of brothers

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er med. Navnet høres bra ut. Nå har jeg bare prøvd litt av spillet, men syntes at jeg kom godt fra det med å være hacker. Husker ikke hva jeg er på Werner(jeg spillt så langt på den serveren med flest folk på).

 

Teit spørsmål....ahem...ser at det står "lfs" over hodet på folk. Gjør det det automatisk. Eller er det noe jeg må sette opp selv/evt en knapp?

 

Og avatar navnet må jeg komme tilbake til, ettersom jeg ikke husker hva jeg er på werner. Må det tar ikke så lang tid å finne ut av.

Lenke til kommentar

Glimrende, 8 igjen... :woot:

 

Hvis du ser øverst på menylinja der hvor du chatter så har du en egen knapp hvor det står LFS, dersom denne er grønn så står det "Looking for squad" over hode ditt. Hvis du klikker på denne så kan du sette opp egne ønsker for LFS osv.

 

 

 

des,OUT!

---------------------------------------

we lucky few, band of brothers

Lenke til kommentar

Kan alltids lage meg en ny avatar:-)

 

Spesialiserere meg oftest som grunt for å knekke nc og tr tullinger som tror de er de eneste som er istand til å knerte folk.

 

Vyper, ser jeg deg fra gale enden av et våpen så er du allerede død .. :-)

 

Kenny Br 14 cr 1

Mjolnir Br 9 cr 0

Lenke til kommentar

Ok, meg og 2 kamerater har sletta på NC og godt over til vanu igjen. Er ikke sikker på om vi joiner vårt originale outfit, eller dette (må snakke me dem).

 

Ellers, liker ikke navnet :-? Hva med noe mer norsk;

 

Northern Might

Northern Elite

Norwegian Royal Guard :lol:

 

bare navn jeg kom på i farten

Lenke til kommentar

Jeg er selvfølgelig med, men har ikke nett for dagen, prøver å fikse det i løpet av svært kort tid, "no net for 4 days makes Atomics go MAD!" :evil:

 

Når det gjelder navn: Hørt om FSK?? hehe :)

(Forsvarets Spesial Kommando, Norges svar på Navy SEALS)

 

-Atomics

Lenke til kommentar

Er jeg pluss to til regnet som usikre eller sikre? :smile:

 

Ellers har jeg snakket med dem og ingen av oss vil joine '3rd Expeditionary Vanu Marines', det høres rett og slett for teit ut :shrug:

 

Hva med NorBat ? Det er en generell forkortelse for norske styrker i utlandet. (Norwegian Batalion)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...