Gå til innhold

Bytte bank, spm ang kredittkort


Burritosen

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg tenker på å bytte bank, for er ikke veldig fornøyd med nåværende bank.

Jeg har sett mye på Skandiabanken og er vel mer eller mindre klar for å ringe, men det er en liten ting jeg lurer på ang kredittkort.

 

Jeg har aldri fått noen betalingsanmerkninger (inkasso), men noen betalingspåminnelser som jeg har betalt med en gang de gangene det har skjedd.

 

For en liten stund tilbake var jeg litt for glad i kredittkortet mitt, og gikk over kredittgrensen et par ganger. Men betalte tilbake alt og siden har jeg ikke brukt det.

Saken er den at når jeg ringer og vil bli kunde hos Skandiabanken så må jeg jo også søke om kredittkort. Jeg vil gjerne ha det i og med at jeg reiser mye, da det er de eneste gangene jeg benytter meg av det.

 

Jeg har både sparekonto og BSU hvor jeg har godt over kredittgrensen på kredittkortet til Skandiabanken (kr 10.000) så sånn sett ser jeg ikke dette som noe problem. Men kredittkortet jeg har nå har en kredittramme på 2.500kr (Studentkunde hos DnB).

 

Vil jeg få kredittkort fra Skandiabanken selvom differansen på kredittrammen er såpass stor? Og er de gangene jeg har gått over kredittrammen nok grunn for banken til å si nei?

 

Takker for svar :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...