Gå til innhold

Erfaring Med Forcalprice.com?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samme eierne som buyincoins.com. Har handlet både der og på FOCALprice.com uendelig mange ganger. Samme opplegget som DX bare at de sender raskere grunnet mindre kundemasse og utvalg. Spesielt BuyInCoins sender raskt. Ingen ting å utsette verken på BuyInCoins, Dealextreme eller FocalPrice.

 

Hva er leveringstiden på FocalPrice?

Lenke til kommentar

Samme eierne som buyincoins.com. Har handlet både der og på FOCALprice.com uendelig mange ganger. Samme opplegget som DX bare at de sender raskere grunnet mindre kundemasse og utvalg. Spesielt BuyInCoins sender raskt. Ingen ting å utsette verken på BuyInCoins, Dealextreme eller FocalPrice.

 

Hva er leveringstiden på FocalPrice?

 

Hvor lang er en pinne?

 

Nei du, det har jeg ikke noe fasitsvar på. Alt jeg kan si er at det i SNITT går litt raskere enn DX. Og enda raskere med BuyInCoins. Grunnen til at BuyInCoins bruker minst tid er etter all sannsynlighet mye mindre varer og kundemasse som sagt.

Lenke til kommentar

Samme eierne som buyincoins.com. Har handlet både der og på FOCALprice.com uendelig mange ganger. Samme opplegget som DX bare at de sender raskere grunnet mindre kundemasse og utvalg. Spesielt BuyInCoins sender raskt. Ingen ting å utsette verken på BuyInCoins, Dealextreme eller FocalPrice.

 

Hva er leveringstiden på FocalPrice?

 

Hvor lang er en pinne?

 

Nei du, det har jeg ikke noe fasitsvar på. Alt jeg kan si er at det i SNITT går litt raskere enn DX. Og enda raskere med BuyInCoins. Grunnen til at BuyInCoins bruker minst tid er etter all sannsynlighet mye mindre varer og kundemasse som sagt.

 

xp

 

Bestillte fra FocalPrice i går og pakka ble sendt i dag.

Lenke til kommentar

Selv har jeg hatt forskjellig erfaringer mellom dealextreme og focalprice.

 

Men den siste måneden har både minnekort (MMC) og andre ting tatt over 1 måned, og får ikke svar når jeg kontakter focalprice. Så jeg vet ikke om varene har blitt borte i posten eller hva som skjer.

 

Så begynner å lure hvor pakkene blir av, focalprice er dårlig på sporing, slik at eneste jeg ser at varen ble sendt for 3 uker siden, men om varen befinnes fremdeles i kina eller ikke, aner jeg ikke.

 

Har fått bare 3 av 8 pakker foreløpig, aner ikke hvor resten er hen.

 

 

Dealextreme lever i det minste fall varene, selv om det kan ta lengere tid i noen tilfeller. Der har jeg fått 25 av 30 pakker, 2 som jeg skal hente på posten i morgen. De fleste dyrere varer blir sendt som rekommandert post, slik at da må man selv hente varen på postkontoret.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...