Gå til innhold

MSN på skole-pc, PROBLEM!


Lauritzen

Anbefalte innlegg

Hey! Har lyst på MSN på skole-pc'en min men det ser dårlig ut. Har gått inn på hent programmer men der er det ingen ting. Har selvfølgelig prøvd å bare laste det ned, men pågrunn av det er skole-pc kan jeg ikke laste ned noe som helst UANSETT hva det er. Noe som begynner å gå meg på nervene... Har tilogmed prøv å overføre det via minnepenn (samme prøvde jeg med Voddler) men da får jeg bare all verdens filer som jeg ikke får gjort noe med.

 

Har noen et par forslag på hva jeg kan gjøre?

 

MVH Lauritzen, takk hvis du gidder å komme med forslag ! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan være temmelig sikker på at de har et standardisert installasjonsbilde som de bare putter inn på maskiner for å sette dem opp igjen, så vil sannsynligvis være mindre stress å reinstallere alt enn å fiske enkeltproblemer for administratorene på skolen din.

 

Uansett kan du prøve å pakke ut installasjonsfila (.exe / .msi) direkte med Winrar / 7zip / etc. Da bør en av filene du pakker ut være en exe du kan kjøre programmet fra. Det vil fungere med temmelig mange forskjellige programmer, så kan være greit om du skal leve med admin-begrensning på egen PC.

 

Og en skole ville aldri gitt deg en bot for å reinstallere windows. For seriøse virusinfeksjoner eller hvis noen andre har fått kontroll over PC-en din, er det det beste, og i mange tilfeller den eneste løsningen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...