Gå til innhold

Bryte avtale med Telenor, overgangsproblemer?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har inngått 12 måneders bindingsabonnement med Telenor.

 

Så er det et gebyr for å bryte det på ca 2000 noe som er greit da de bare feilfakturer med beløp langt over mulig for en student å tilbøye seg.

 

Når jeg har sagt ifra at det er dette jeg vil gjøre til Telenor, stemmer det da at det må gå 10 dager før jeg kan bruke et nytt abonnement?

 

Noen som har erfaringer med dette?

 

 

 

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Har inngått 12 måneders bindingsabonnement med Telenor.

 

Så er det et gebyr for å bryte det på ca 2000 noe som er greit da de bare feilfakturer med beløp langt over mulig for en student å tilbøye seg.

 

Når jeg har sagt ifra at det er dette jeg vil gjøre til Telenor, stemmer det da at det må gå 10 dager før jeg kan bruke et nytt abonnement?

 

Noen som har erfaringer med dette?

 

 

 

 

På forhånd takk!

 

Dette er vel feil.

 

Jeg hadde binding på mitt abonnement da jeg kjøpte min forrige telefon. Abonnementet sto på en annen person. Det tok 2 timer å få omregistrert abonnementet til meg og bindingen forsvant.

 

Jeg vil tro at de har feilinformert deg her.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er som Loko sier.

Jobber selv hos en Telenor forhandler, der det er 10 dagers "karantene" for å bruke nummeret. Gjelder om du skal flytte telefonnummer fra telefonselskap1 til telefonselskap2.

 

Om du skal ta over et nummer som allerede er eiet av telenor, er det jo ikke noe karantene.

 

Av erfaring vet jeg at hos telenor får du dato og tid du kan begynne å bruke det overførte telefonnummeret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...