Gå til innhold

Hjelp til kjøp av bærbar PC


Larsenio

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg trenger en ny PC, har bare behov for å bruke den til å kjøre bilderedigeringsprogrammet Lightroom3 , behandle bildefiler og litt enkel surfing.

That`s it...

Men skjermen må være 17" helst pga bilderedigeringen.

 

Har hatt en ASUS i tre år og hatt problemer med strømforsyningen i to av disse årene. Uten at noe har hjulpet permanent. Dette var en gamingPC i "sin tid" (C90s) og derfor trengte nok viftene ekstra mye strøm regner jeg med og gjorde sitt til at strømforsyningen slet litt. . . Det er irrelvant , poenget er at jeg har litt avsmak på ASUS, mulig det er uberettiget? :roll:

 

Er denne ok?

 

Alle råd mottas med takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp deg en mac. Fatter ikke at folk fortsatt kjøper pc´er.

 

OT: Fatter ikke at folk betaler 50% mer for samme/eldre hardware som mac har - sammenlignet med PC ;)

 

On topic: Hp'en du linker til er helt ok, men har ikke den sprekeste hardwaren.

 

Du får stort sett det du betaler for, skal du ha mer futt må du opp i pris, selv hadde jeg ikke kjøpt maskin nå med noe svakere enn en i3 CPU. Men da havner man på et par lapper mer for 17" maskiner.

Lenke til kommentar

Hei og takk for svar sålangt :new_woot:

 

*Ja, jeg stoler på at skjermen er mer enn bra nok da jeg nok alltids klarer å bruke en annen skjerm og stille inn fargene rett om noe skulle være "ute". Dessuten blir nok endel av mine bilder skrevet ut og da er det enda enklere å se om det skulle være fargestikk av noe slag. Men takk for at du tenker på det.

ASUSen leverte grei skjerm og jeg forventer nok at tre år nyere PCer leverer litt bedre. Det er mer enn nok for meg.

 

*Mac har ikke 17" skjermer til konkurrerende pris som PC`er.. Har de vel?

 

*Tenkte å bruke ikke særlig mer enn 5-6000 og da er det klart at det ikke er verdens beste maskiner man får. Men det får jeg tåle.

 

Så konklusjonen foreløpig er at jeg ikke gjør et katta-i-sekken kjøp om jeg skulle gå for den HPen jeg linket til.

Supert :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...