Gå til innhold

Saints Row 2 - hva er bra/dårlig med det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig jeg er på etterskudd med dette, men etter å hørt fra venner at dette spillet er bra, nesten like god grafikk som GTA, bare man kan gjøre så MYE mer. Og med rundt 1 måned vurdering om å gidde å kjøpe det, kjøpte jeg det. Fått testet det litt ut nå.

Vil ikke si jeg er imponert. Grafikken er dårlig, feelingen når man kjører feks. bil er sugent. Man får følelsen å spille PlayStation 2 igjen, og ikke minst når man skyter, ser man at det er noe i skuddbildet. Jeg må nesten spørre meg selv, og dere, hva er bra med dette spillet?

Er det det at folk ser "lett" på spillet, det er artig, og resten ikke vurderes? Vil si jeg ble skuffet over spillet. Det å lytte til oppdrag, og kjeften på figurene går en annen dur, gjør meg irritert.

Vær så snill, rettlei meg, før jeg kaster spillet i bosset. :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har spilt gjennom det. Det beste med spillet var egentlig coop-muligheten. Jo, også var jeg arbeidsledig da jeg spilte gjennom det, så det er også en viktig faktor. Jeg vil ikke anbefale det, akkurat. Så jeg vet ikke hva dine venner var høye på da de spilte. :p Og feelingen når en kjører bil, og spesielt motorsykkel, var fullstedig forferdelig.

Skrevet

Jeg storkoste meg fra A til Å. Spillet er gjerne ikke så bra som man kunne forvente i form av grafikk etc, men der GTA tok en mer seriøs vending har Saints Row gått i stikk motsatt retning. Et sykere spill skal man lete lenge etter. Tok meg selv i å le høyt flere ganger i historiemodusen.

Anbefales absolutt dersom du greier å se forbi grafikkbugs og tildels dårlig gameplay :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...