staljin Skrevet 28. juni 2003 Skrevet 28. juni 2003 Hei, Boretslaget mitt skifter fra 25.08 fra Telenor til BKK for leveranse av kabel TV og bredbånd. Derfor lurer jeg på om BKK har full duplex på sin 2Mbits linje? Takker. Staljin
b-real Skrevet 28. juni 2003 Skrevet 28. juni 2003 BKK har vel best oversikt på det. Send dem en mail.
fedtmule Skrevet 29. juni 2003 Skrevet 29. juni 2003 BKK har vel best oversikt på det. Send dem en mail. BKK aner ikke hva de driver med, så det vil jeg ikke stole på.
b-real Skrevet 29. juni 2003 Skrevet 29. juni 2003 BKK har vel best oversikt på det. Send dem en mail. BKK aner ikke hva de driver med, så det vil jeg ikke stole på. Så de vet ikke hvilken linjer de selv installerer? Hah...nice ny-user regg for å fremme ei idiotisk mening.
TheBoz Skrevet 29. juni 2003 Skrevet 29. juni 2003 BKK har vel best oversikt på det. Send dem en mail. BKK aner ikke hva de driver med, så det vil jeg ikke stole på. Så de vet ikke hvilken linjer de selv installerer? Hah...nice ny-user regg for å fremme ei idiotisk mening. BKK er bare de som sitter på pengene og har overlatt arbeidet til to tusen andre selskaper rundt omkring. Det kan det umulig bli noe bra av. Men er ganske sikker på at BKK kjører full duplex, i alle fall der de har fiber rett inn!
ToreBK Skrevet 30. juni 2003 Skrevet 30. juni 2003 Jeg sendte BKK en mail og fikk følgende svar: Hei Vi har 1/2 duplex, men p.g.a. vår høye hastighet vil du nok ikke merke noe. Med hilsen Anita Hopland BKK Bredbånd AS
boza Skrevet 1. juli 2003 Skrevet 1. juli 2003 Vil du ikke merke no ?????????????? Røyka sokka sine el!?
tvangsgreie Skrevet 1. juli 2003 Skrevet 1. juli 2003 BKK er bare de som sitter på pengene og har overlatt arbeidet til to tusen andre selskaper rundt omkring. Det kan det umulig bli noe bra av. Det er slik NGT virker også. Jeg tror ikke de sender ut sine egne regninger engang, men jeg er godt fornøyd likevel.
Boozzo Skrevet 1. juli 2003 Skrevet 1. juli 2003 Bkk leverer halv duplex det vil si at du har 2mb bruker du 1mb til download så har du 1mb til upload..funker helt fint.. :o
gaaal Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 Hmm! litt merkelig.. har selv bredbånd ifra bkk og får Full duplex.. dvs har 2Mbit linje med 2dl og 2upload... Har ikke hørt om noen med bkk som har merket noe annet..
MDCCLXXVI Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 Snakker vi om lik download/upload hastighet (adsl), eller lik download/upload hastighet under max load i begge rettninger (shdsl)?
ull2000 Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 BKK bruker ikke xDSL teknologi, men fiber slik som Bredbåndsfabrikken og Lyse. Følgelig er linjene i utgangspunktet symmetriske: 2mbit/2mbit eller 4mbit/4mbit. Jeg har selv 2Mbit fra BKK. Merker en reduksjon i kapasiteten når både upload og download går for fullt, men det er ikke i nærheten av å halvere kapasiteten. Under 10% kapasitetstap kanskje? Det er i alle fall ikke spesiellt merkbart.... -ull-2k-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå