Gå til innhold

Kleskode på halloween. Gief halp!


Anbefalte innlegg

Lørdag 30.okt er det Halloween fest for studentene. Jeg er overhodet ikke fan av å kle meg ut, men tror det må til. Kreativiteten er like skarp som smørkniven i skuffen. Har noen tips å komme med? trenger overhodet ikke å være "skummelt". Ser helst vekk ifra forslag som krever altfor mye av en, som sminke og dyre kostymer.

 

Her tar jeg alt jeg får mer eller mindre!

 

 

-------

over og ut, audio.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns det er kjedelig med masker jeg, samtidig er det ofte veldig dyrt. Men skal man oppnå suksess på halloweenfester, man nødvendigvis bruke litt tid på forberedelser.

 

Min favoritt: DØD BRUDGOM!

Har du en gammel dress/noe gammelt fintøy liggende, som du aldri vil få bruk for senere? Klipp, riv og lag det litt fillete. Skitn det til med litt maling, søle eller liknende. Ketchupflekker fungerer som blodflekker. Viktig å tenke på at du skal være stilfull, men samtidig skummel. Pudre deg hvit i ansiktet med svarte ringer rundt øynene. Kjøp noen fake sår på en lekebutikk, kanskje også et par skuddsår/knivstikk-sår dersom du finner det. Sett en vissen rose i skjortelomma, og du er en komplett zomie-brudgom. Skal ikke være vanskelig, og du får garantert suksess om du får det til skikkelig.

 

Kostymet blir enda mer komplett dersom du får med deg ei jente til å være død brud.

 

Slik som dette skal jeg gå på halloween-russekroa på fredag:)

 

PS: Om du ikke har noe fintøy, kan du alltids bare kjøre vanlig hverdagstøy, enten gamle ting du finner i skapet, eller noe du finner på fretex el. Kjøp noen sår, sminke deg hvit og skummel i ansiktet, og vips. så er du en zombie.

 

 

EDIT: Etter hva du skriver i førstepost, ser nok dette ut til å være i overkant tidskrevende for deg. Men er nå et forslag i hvert fall :)

Endret av Bastardo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...