Gå til innhold

Test: HP Envy 14


Anbefalte innlegg

Som mange sier.. Touchpaden er av den værste typen som finnes.. Det er i seg selv grunn nok til å ikke kjøpe denne.. Det er akkurat av samme type som Probook 4720s og flere andre modeller har.. De er totalt ubrukelig hvis man er vant til å bruke touchpaden mye på farta.. Også hvis man f.eks. ønsker å kjøre linux ala ubuntu 10.10 kan man bare glemme muligheten til å bruke venstre musetast på touchpaden, det funker ikke.. Jeg kan ikke få presisert nok hvor elendig den er.. Samtlige som fikk laptop's med denne typen touchpad klagde og måtte til slutt ta i bruk eksterne mus stort sett hele tiden. Virker som de har prøvd å etterligne mac, men har feila totalt..

Eller at folk ikke klarer å venne seg til noe annet. Har selv HP DV6 og har ikke noe problemer med touchpadden. Fungerer utmerket med tapping og skal jeg bruke museknappene så er det bare å trykke på de så fungerer de. Ja det er noe uvandt at touchpaden også er der knappene er, men det har jeg blitt vandt med.

Ja, jeg tipper at de neste modellene kommer med samme *NOT*.. De modellene med den padden har fått gjennomgå deluxe og er en gjenganger blandt de verste..Det bekreftes gjentatte ganger både fra uavhengige tester av maskiner som har denne padden og fra hp's sine forum som er fyllt med fortvilte brukere.

Endret av repaguy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...