Gå til innhold

ZyXEL P2602HWT port forwarding


Anbefalte innlegg

Da har det seg sånn at jeg nerder litt MW2 av og til men så har Telenor oppgradert linja til 11 MB\S så jeg fikk et multimodem NEMLIG ZyXEL P2602HWT!

 

Jeg setter det opp og er klar for litt seriøs noob raping med vennene mine helt til jeg ser at NAT er Strict... Jeg googler, youtuber, graver i saker og ting som jeg ikke viste fantes men jeg får det ikke til...

Så jeg lurer på om noen har greid å opne portene på ZyXEL P2602HWT ?

 

Jeg lastet ned PFconfig men det koster penger og jeg har ikke lyst til å betale for å opne en port så i samme slengenm finnes det et program som er like enkelt og gratis?

 

Takk for svar, nå maser folk på msn..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Da har det seg sånn at jeg nerder litt MW2 av og til men så har Telenor oppgradert linja til 11 MB\S så jeg fikk et multimodem NEMLIG ZyXEL P2602HWT!

 

Jeg setter det opp og er klar for litt seriøs noob raping med vennene mine helt til jeg ser at NAT er Strict... Jeg googler, youtuber, graver i saker og ting som jeg ikke viste fantes men jeg får det ikke til...

Så jeg lurer på om noen har greid å opne portene på ZyXEL P2602HWT ?

 

Jeg lastet ned PFconfig men det koster penger og jeg har ikke lyst til å betale for å opne en port så i samme slengenm finnes det et program som er like enkelt og gratis?

 

Takk for svar, nå maser folk på msn..

 

Etter min erfaring, er det veldig lett å portforwarde på denne ruteren (har samme). Du går inn på 10.0.0.138 i adresselinja og skriver inn passord, også trykker du på Network > NAT. Også ser du noen "tabs" på toppen, trykk på "Port Forwarding" Så ser du "Service Name:...." Trykk på pila, og velg "User Define" Vær sikker på at Active er haket av. Så skriver du valgfritt navn, port til port, og din IPv4-adresse inn i "server ip adress". Så trykk Apply. Så trykk Apply igjen, til det står på bunnen "Configuration updated successfully".

 

Funker ikke det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...