Gå til innhold

Gode og morsomme defend-spill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ute etter et bra defend-spill jeg kan spille på lan med brødrene mine. Hehe.. :) Tenker da noe a la sånn som på Modern Warfare 2, der man skal prøve å holde en sniperposisjon og knerta alle som prøver å storme. :ph34r:

Left 4 Dead er jo arti, men kan tenke meg noe som ikke er fullt så gørrete, dessuten er jeg litt lei av det.

Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker at jeg pleide å spille Ghost Recon, en av de første i serien. Det var et godt defend-spill som du etterlyser. Men hvordan er de nyere versjonene? Har de tatt vare på opplegget? Har aldri spilt et bedre teamspill med angrep og forsvar enn Ghost Recon :w00t:

Skrevet

Noen bør lage et skikkelig co-op zombie survival spill hvor du må barrikadere et hus om natta og overleve. Og på dagen må man ut å lete etter ammo, mat, vann osv.

Skrevet

Noen bør lage et skikkelig co-op zombie survival spill hvor du må barrikadere et hus om natta og overleve. Og på dagen må man ut å lete etter ammo, mat, vann osv.

CoD 5 (Zombie mode, elns) går ut på å barrikadere et hus mot zombier som prøver å komme inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...