Gå til innhold

Hvordan virker backupfunksjonen?


.Marcus

Anbefalte innlegg

Beklager hvis dette er besvart fra før, men jeg kunne ikke finne noe.

 

 

Min playstation fikk problemer med drevet, jeg tipper det er motoren i drevet som spinner platene som har tatt kvelden, og derfor har jeg levert den inn til reparasjon. Jeg har selvsagt tatt backup av filene inn på en ekstern disk.

 

Jeg har fått mulighet til å låne en PS3 av en bekjent som ikke bruker den så mye.

 

Det jeg lurer på er om jeg kan låne PS3'en, opprette en ny brukerprofil, og bruke restore backup-funksjonen til å opprette kontoen på nytt? Altså uten at dette går ut over den eksisterende brukerprofilen.

 

Hvis dette går - kan jeg da ta backup av brukerprofilen min igjen når min nye PS3 ankommer, på en slik måte at brukeren som var på maskinen fra før er uendret?

 

 

Takker for hjelp :-)

Endret av .Marcus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg lurer på er om jeg kan låne PS3'en, opprette en ny brukerprofil, og bruke restore backup-funksjonen til å opprette kontoen på nytt? Altså uten at dette går ut over den eksisterende brukerprofilen.

 

Det ville jeg ikke tatt sjansen på nei, jeg innbiller meg at oppsett av kontoer og sånn er en del av det som det tas backup av og du risikerer å skrive over det som ligger på låne-maskinen.

 

Jeg har ikke prøvd noe lignende så jeg kan ta feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...