Gå til innhold

Hvorfor skriver kvinner XX cm som status på Facebook?


Lied

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok damer nå er det den tiden av året igjen, for å støtte brystkreft bevissthet! Vi husker alle fjorårets runde av forfatter BH størrelsen i din status ?... Bra, dette året er det noe annerledes.

 

Du må angi skostørrelse (kun siffer) etterfulgt av ordet "cm", og hvor lang tid det tar å fikse håret ... Husk at i fjor var det så mange folk at det endte opp på nyhetene, og den konstante oppdateringen av status blir å minne alle hvorfor vi gjør dette og bidro til bevisstgjøring! Ikke fortell noen hva status betyr, la dem gjette! Og vennligst kopier og lim inn (meldingen) dette til alle dine kvinnelige venner, så vi kan prøve å lage mer oppstyr om dette enn i fjor!

 

Jeg gjorde min del ... Nå er det din tur! Gå på damer... og la oss få alle mennene til å gjette !!...

 

..svare på stausen..men bare skriv tall.

 

Flaut!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jenter er noen rare skapninger. Her er demmes siste påfunn:

 

"Jenter, er det den tiden av året igjen! Det er på tide å øke bevisstheten for brystkreft.

Husker dere statusene om bh fargen eller hvor vi legger fra oss veska? Det gjorde flere oppmerksomme på brystkreft, og det kom til og med på nyhetene

Ikke fortell noen menn! hva status betyr! Kopier og send denne meldingen til alle dine venninner, la oss se om vi kan gjøre det igjen, la dem lure, la oss se om vi kommer på nyhetene igjen!

Skriv: "Jeg skal bo i (se sted nedenfor) i (dato) måneder!"

 

For eksemper hvis bursdagen din var 14. februar, da blir det;

"Jeg skal bo i London i 14 måneder!! "

 

Januar - Mexico

Februar - London

Mars - Miami

April - Den dominikanske republikk

Mai - Frankrike

Juni - St. Petersburg

Juli - Østerrike

August - Tyskland

September - New York

Oktober - Amsterdam

November - Las Vegas

Desember - Colombia"

Endret av Lakshore
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...