Gå til innhold

Mach3 turbo


morfin

Anbefalte innlegg

Hei

 

I dag fikk jeg endelig suset meg til å kjøpe ny barberhøvel.

Valgel falt på Gillette mach3 turbo og sensitive skin gel.

 

Jeg skal si at denne høvelen er den beste jeg har brukt, har hatt mach3 også. Alt av uønsket skjeggvekst forsvant på et blunk. Denne anbefales :woot:

 

 

Noen andre med gode erfaringer fra dette produktet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

turbo? oh! enda bedre enn vanlig? dyrere og eller?

 

jeg har bare erfaring med at mach3 er mye bedre en venus for jenter..

lame av gilette å legge på ekstra plastikk på siden av bladet som gjør det enda mer vanskelig å ..ehm. komme till her og der eller no. :roll:

 

hva er nytt med turbo?

Lenke til kommentar

Jo altså nå skal dere høre her.... ehm... mine studier av denne nye og den gamle modellen...host... viser at det ikke store forskjeller på disse modellene. :oops:

Har nok latt meg påvirke av reklamen desverre :oops:

 

Men designet er iallefall forandret og det er lagt på små gummiknotter så den ikke sklir i hånda.

 

Har ikke prøvd denne omtalte venusen selv, men det så ut som om den var ganske godt pakket inn i plast på siden av bladene. Skal ikke uttale meg om dette. :wink:

Lenke til kommentar
syns venus er ganske bra til barbering av 'her og der'-steder, jeg.. :)

 

joda.. den fungerer jo veldig fint.. kanskje finere på et par områder og..hm.. men jeg har merka at hvis man liksom skal..hm.. ok.. gidder ikke gå rundt grøten.. hvis man skal lage mønster, stripe osv, så er det enklere med et blad hvor selve barberbladene går så lang ut på bladet som mulig..at man barberer der det ser ut som man barberer, og ikke en cm eller to på innsiden.. ja jeg er pirkete..

Lenke til kommentar
Men designet er iallefall forandret og det er lagt på små gummiknotter så den ikke sklir i hånda.

 

ja, for det har jo skjedd ofte. :)

 

vet ikke med dere, men jeg står gjerne i ro når jeg barberer meg. kjører man motorsykkel eller surfer mens man barberer seg, skjønner jeg vitsen med sportsgrip, men ellers.. :roll:

 

Jo da, kan si meg enig. Men de har nå en gang valgt å gjøre det slik. Synes forøvrig at den grå fargen på gummien de har valgt, i kombinasjon med forkrommet metall(plastikk?), ikke faller i smak.

Lenke til kommentar
turbo? oh! enda bedre enn vanlig? dyrere og eller?

 

jeg har bare erfaring med at mach3 er mye bedre en venus for jenter..

lame av gilette å legge på ekstra plastikk på siden av bladet som gjør det enda mer vanskelig å ..ehm. komme till her og der eller no. :roll:

 

hva er nytt med turbo?

 

Venus / Anus... spiller vel ingen rolle. Den tar vel hår det det brukes. :D

 

Plasten er vel pga de klønete jentene som kjører bladene lagt inn i skinnet...

Lenke til kommentar
turbo? oh! enda bedre enn vanlig? dyrere og eller?

 

jeg har bare erfaring med at mach3 er mye bedre en venus for jenter..

lame av gilette å legge på ekstra plastikk på siden av bladet som gjør det enda mer vanskelig å ..ehm. komme till her og der eller no. :roll:

 

hva er nytt med turbo?

 

Venus / Anus... spiller vel ingen rolle. Den tar vel hår det det brukes. :D

 

Plasten er vel pga de klønete jentene som kjører bladene lagt inn i skinnet...

 

jammen plasten er på siden.. liksom.. hm.. hvis du skulle barbert en 90graders vinkel.. f eks et kvadrat, så går det ikke.. i alle fall er det pes! pga rundte kanter med plastik;p

Lenke til kommentar
Venus / Anus... spiller vel ingen rolle. Den tar vel hår det det brukes. :D

 

Plasten er vel pga de klønete jentene som kjører bladene lagt inn i skinnet...

 

jammen plasten er på siden.. liksom.. hm.. hvis du skulle barbert en 90graders vinkel.. f eks et kvadrat, så går det ikke.. i alle fall er det pes! pga rundte kanter med plastik;p

 

Vel, nå lider jeg ikke av tvangstanker og MÅ høvle kvadratisk.

Høvler somregel over det jeg vil og ferdi' med det :D

 

(oida, den kan missforstås) :o

Lenke til kommentar

:lol: jasså!! makan! det trodde jeg ikke om deg! høvler du bare litt her og der og så er ikke resten så farlig!

 

jeg er meget nøye med hva jeg høvler. det skal være bra utfall;P hahha=D okok. cut teh crap.. jeg pleier heller ikke å høvle kvardater.. men vinkler på 90 grader går igjen=P

Lenke til kommentar
:lol: jasså!! makan! det trodde jeg ikke om deg! høvler du bare litt her og der og så er ikke resten så farlig!

 

jeg er meget nøye med hva jeg høvler. det skal være bra utfall;P hahha=D okok. cut teh crap.. jeg pleier heller ikke å høvle kvardater.. men vinkler på 90 grader går igjen=P

 

Utolig hva man lærer om andre i disse trådene ;) men kansje jeg skal prøve noe nytt, få andre til å høvle meg ... *ehh* kinda risky :o , men men.

Lenke til kommentar

Utolig hva man lærer om andre i disse trådene ;) men kansje jeg skal prøve noe nytt, få andre til å høvle meg ... *ehh* kinda risky :o , men men.

 

jeg synes det er mer utrolig hva jeg får meg til å skrive.. hadde jeg lest gjennom alle postene mine hadde det stått en del snålt..

 

få noen til å høvle over deg! lurt! tenkte jeg sku lure hunk2ken til å høvle over meg. :lol: omg! jeg er snål i dag! hyperimente! :woot:

 

nå må jeg snart skjerpe meg her! får besøk! nytter ikke skremme vekk besøket :roll:

Lenke til kommentar
jeg synes det er mer utrolig hva jeg får meg til å skrive.. hadde jeg lest gjennom alle postene mine hadde det stått en del snålt..

 

få noen til å høvle over deg! lurt! tenkte jeg sku lure hunk2ken til å høvle over meg. :lol: omg! jeg er snål i dag! hyperimente! :woot:

 

nå må jeg snart skjerpe meg her! får besøk! nytter ikke skremme vekk besøket :roll:

 

Hehe, keep me posted du :)

Men spørsmålet er.... Høvle i hvilken forstand ? :D

Lenke til kommentar

Jeg trodde det var ganske vanlig at jenter brukte sånn derre lady shave jeg (sånn veldig bred). Så tilfeldigvis at det lå en i dusjen :o *prøver å ikke tenke skummelt*!

 

Den hadde i hvertfall ikke noe plastikk på sia. Ellers er det vel vanlig med sånn voks som man river av med papir, kanskje litt risky 'her og der' men. :lol:

Lenke til kommentar
Men designet er iallefall forandret og det er lagt på små gummiknotter så den ikke sklir i hånda.

 

ja, for det har jo skjedd ofte. :)

 

vet ikke med dere, men jeg står gjerne i ro når jeg barberer meg. kjører man motorsykkel eller surfer mens man barberer seg, skjønner jeg vitsen med sportsgrip, men ellers.. :roll:

haha

Kan jo bli en ny ekstremsport det. "Sånn her og der" barbering i høy fart og lignende. Kan jo også bli ganske stygt da. :-?

Lenke til kommentar
Huff. Jeg har ikke prøvd Venus ,men jeg vet at Mach3 kan være meget praktisk ,men også meget farlig. (Har ikke tall over hvor mange ganger jeg har hatt små uhell.) Derfor skal man bruke maskin. Mye bedre og raskere i mine øyne.

hmm, lurer på hvordan det er å maskinbarbere pungen jeg, sikkert en morsom (og kilende) opplevelse.. må testes!

 

Venus suger (prøvd et par ganger) funker ikke når man skal lage mønster osv nei.. mach3 er tingen ja :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...