Gå til innhold

Ny Cataclysm video


Anbefalte innlegg

http://www.dagbladet.no/2010/10/18/kultur/spill/world_of_warcraft/pc-spill/onlinespill/13886244/

 

Da har den nye videoen kommet, å ja, jeg må si meg noe skuffet.

Isteden for å vise de forskjellige klassene og hva de har å by på har Blizzard igjen valgt å gå samme veien som Wrath of the Lich King: Altså en video med en passe døll voice over, å en drage som klikker mentalt.

De kunne jo valgt en annen skuespiller for stemmen til denne dragen, enn han som spiller Thrall.. Jeg trodde det var han som pratet for svingende..

 

 

Jeg savner humoren i de andre sekvensene fra vanilla, og BC.

_________________

 

 

Men alt dette kan jo ha noe med at jeg er en smule skeptisk til hele greia. Hvor er alle skill points blitt av? De er halvert, å nå tvinger de oss til å holde oss til et tre om gangen? (også med dual spec.) Ja, jeg vet ikke helt. Noe av det som gjorde WoW moro var jo at det var så mange builds å velge mellom. Not anymore.

 

Jaja, jeg gleder meg jeg også, men det jeg har sett til nå, lover ikke godt.

Endret av Xanitra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du bør starte nå, for da logger du inn og ser at UI'n din er f***ed, også blir du lei og logger av.

Kjempevanskelig å konfigurere. :whistle:

 

Det kommer ann på hvor mange addons du har. Veldig lang tid trenger det ikke alltid å ta, men det er veldig deprimerende å logge inn til når du har mye annet du vil prøve ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...