Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ble foreslått at jeg skulle kjøre MBAM og DDS, samt poste logg her. Det er nettopp dette jeg nå gjør, og logger ligger som vedlegg. For å gjøre problemet mitt kjent, linker jeg også videre til forumtråd som er relatert til denne tråden. Denne tråden finnes her.

 

Om disse loggene ikke skulle gi noe utslag, har jeg ingen annen konklusjon enn feil på maskinvare.

Attach.txt

DDS.txt

mbam-log-2010-10-17 (00-04-41).txt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må det nok være hardware som er problemet, alt annet er nok testet ut. Men fortsatt rart at jeg overhodet ikke får kjørt gjenoppretting til fabrikkstandard.

Skrevet

Jeg kommer meg forøvrig inn i Windwos, men alt går så utrolig tregt - spesielt om jeg kjører flere prosesser samtidig. Recovery (gjenoppretting) fungerer ikke på noen måte, og når jeg prøver å boote i Recovery så blir skjermen svart med en blinkende - i toppen av vestere hjørne. Recovery via Windows fungerer heller ikke, og jeg får beskjed om at den ikke kan restarte maskinen i recoverymodus. Jeg har også testet å boote opp via minnepenn for å få mulighet for å reinstallere maskinen, men dette går heller ikke.

 

Jeg har forøvrig vært i kontakt med Acer Support, og de sier at jeg har gjort alle muligheter for å få fikset dette selv, og foreslår at jeg sender pc til reperasjon. Men jeg tenkte altså at jeg skulle forsøke å få ordnet dette selv, da reperasjon gjerne tar 3-5 uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...