Gå til innhold

RDR tilleggspakker


Anbefalte innlegg

Hei sann.

 

Leste dette på gamestop sine sider:

Den 26. oktober kjem zombiane til prærien, med underholdning på både enspiller- og flerspillersiden. Det blir på samme tid utgitt en disk i butikkene, som vil inneholde alle de hittil utgitte tilleggspakkene. Prisen ligger på omtrent 250 mynter.

 

Vil det si at det kommer en egen disk med alle tilleggspakkene på? Eller en disk med både spillet og tilleggspakkene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okay, nå har jeg ikke spilt RDR på den nye xboxèn min, kun den gamle, tenkte å begynne å spille litt ikveld. men bør jeg heller vente til jeg har lagt inn alle tilleggspakkene? Eller har det ikke noe å si at jeg spiller vanlige RDR nå, og legger inn alle tilleggspakkene når de kommer ut?? Har det noe å si, går jeg evt glipp av noe om jeg spiller spillet nå frem til tilleggspakkene kommer, for så å legge inn de, og spille videre ifra der jeg er da??

Lenke til kommentar

Skal du spille enspillerdelen har det ingenting å si om du ikke har tilleggspakkene, da de stort sett til nå bare har vært multiplayer-utvidelser. Unntakene er 2 nye våpen; Tomahawk og Explosive Rifle, som også kan benyttes i enspillerdelen, men er ikke nødvendig for å klare spillet.

 

Undead Nightmare vil inneholde en helt ny enspiller-kampanje, men den er separat fra hovedhistorien, så igjen behøver du ingen pakker for å spille hovedhistorien. Vil du spille online derimot kan det være en fordel å skaffe seg de, men ikke en nødvendighet. :)

Endret av janskalvik
Lenke til kommentar

Laster man ned tilleggspakkene må man ha RDR fra før. Kjøper man disken trenger man ikke å eie RDR fra før, men da kan man til gjengjeld ikke spille historien fra RDR. Det er kun Undead Nightmare-historien man da kan spille + full multiplayer. Om det er mulig å kjøpe tilleggspakkene på disk til å bruke sammen med RDR man har fra før vet jeg ikke om er mulig. Det gjenstår i såfall å se.

 

The Undead Nightmare Pack will be available for download from Xbox LIVE (800 Microsoft Points) and PlayStation Network ($9.99) and requires a copy of Red Dead Redemption to play. Also coming soon, Undead Nightmare, a single, stand-alone disc that bundles together for the first time ever, the Undead Nightmare Pack, the Outlaws to the End Co-Op Mission Pack, the Legends and Killers Pack, the Liars and Cheats Pack and all the Multiplayer Free Roam modes released to date. Undead Nightmare will be available at retail stores everywhere for $29.99/£24.99/€29.99 and does not require a copy of Red Dead Redemption to play.
Endret av janskalvik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...