Gå til innhold

Leter etter svart hvitt romantisk kortfilm på ca 5 min


nadeem

Anbefalte innlegg

Hei,

 

(Litt usikker på om jeg poster riktig)

 

Jeg husker å ha sett en svart-hvit romantisk kortfilm som går noe sånn som: En mann ser en dame på tog/trikk/t-bane og tar et bilde av henne. Når hun går av på sin stasjon, ser han at hu har glemt kameraet/mobilen sin. Han rekker ikke å gi henne det. På mobilen/kameraet hennes finner han bilder av henne, og blir litt småforelsket. I et av bildene hennes kjenner han igjen en bygning, og tenker seg fram til hvor hun bor. Husker ikke hva som skjer etter det...

 

Har lett og lett men finner ikke igjen denne kortfilmen på ca 5min. Noen som har sett denne og husker navn eller har en link? Hadde vært kjempesnilt! Jeg husker at regissøren hadde et koreans/japansk/kinesisk navn som f.eks Chen.

 

Har også en annen jeg leter etter: En mann sitter på flyplassen ved gaten, og holder i en forlovelsesring. Han er trist. En annen mann med en koffert ser ringen og sier "Gratulerer!", til hvilket han får høre "Hun sa nei". Mannen med kofferten åpner den og viser den til våre triste mann. Det han ser er et visst antall sekunder i framtiden. I kofferten ser man en miniatyr av gaten deres, og de ser ei dame søle kaffe (tror jeg det var), og vips, et par sekunder senere, søler damen kaffe. Et eller annet skjer og han triste karen ender opp med å ta flyet med hu dama som sølte kaffen. Koffertmannen smiler men blir så litt trist av det han ser i kofferten sin. SPOILER: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Han ser kjæresten til han fyren lete etter han på gaten.
Slutt.

 

Mulig jeg husker noen detaljer helt feil.. Men handlingen er jeg rimelig sikker på er slik jeg har beskrevet. Hvis noen har den fjerneste anelse om hvor jeg kan finne igjen disse, så hadde jeg vært evig takknemlig.

 

Takk på forhånd,

 

Nadeem

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En mann sitter på flyplassen ved gaten, og holder i en forlovelsesring. Han er trist. En annen mann med en koffert ser ringen og sier "Gratulerer!", til hvilket han får høre "Hun sa nei". Mannen med kofferten åpner den og viser den til våre triste mann. Det han ser er et visst antall sekunder i framtiden. I kofferten ser man en miniatyr av gaten deres, og de ser ei dame søle kaffe (tror jeg det var), og vips, et par sekunder senere, søler damen kaffe. Et eller annet skjer og han triste karen ender opp med å ta flyet med hu dama som sølte kaffen. Koffertmannen smiler men blir så litt trist av det han ser i kofferten sin.

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...