Gå til innhold

Vannkjøling til ca. 2000 kr


Anbefalte innlegg

har tenkt å kjøpe:

 

Hydor L20

Swiftech AMD MCW5000-A

Swiftech MCW50 GPU Cooler

Danger Den -Z-Chip Chipset Cooler

Bay Reservoir

Blue UV Dye

2 Maxxpert Radiator

Artic Silver III

 

Dette blir omtrent 2000 kroner...

 

Whatever, kan jeg høre noen kommentarer om dette settet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den radiatoren er vist en av de beste man kan få tak i. Det eneste som er litt kjipt er størrelsen på saken. Den er for liten for 2 stk 120mm vifter, men for stor for én 120mm vifte. Har sett at folk løser det med å bruke én 120mm vifte og to 80mm vifter. Det finnes en test av den på OCShoot.no

 

EDIT: Ser i testen at de bruker 4 stk 80mm vifter.. sikkert en grei måte å løse det på :wink:

Lenke til kommentar

Ja det er fra Xoxide, jeg sender bare pakken til tanten min så slipper jeg TAX og ganske mye porto :D

 

Og det er ikke den radiatoren de viser på Ocshoot!

 

ca. 2000 kr er jo bra pris for: CPU, GPU og Chipset cooler, og en pumpe med reservoir og 2 stk av maxxpert radiator!

Radiatoren ligner på den fra MP, Maxxxpert MONO, eller noe sånt

 

Har ennå ikke fått vite hviken type slange jeg skal bruke, omtrent skal hele systemet gå på 1/2" slanger, så bruker jeg Y-Splitter til å paralell koble radiatorene, men jeg vet ikke helt hvilken slange jeg skal bruke på radiatoren... :roll:

Lenke til kommentar
Den radiatoren er vist en av de beste man kan få tak i. Det eneste som er litt kjipt er størrelsen på saken. Den er for liten for 2 stk 120mm vifter, men for stor for én 120mm vifte. Har sett at folk løser det med å bruke én 120mm vifte og to 80mm vifter. Det finnes en test av den på OCShoot.no

 

EDIT: Ser i testen at de bruker 4 stk 80mm vifter.. sikkert en grei måte å løse det på :wink:

 

jeg tror du blander Maxxxpert med Maxperf radiator her :-?

Lenke til kommentar
Den radiatoren er vist en av de beste man kan få tak i. Det eneste som er litt kjipt er størrelsen på saken. Den er for liten for 2 stk 120mm vifter, men for stor for én 120mm vifte. Har sett at folk løser det med å bruke én 120mm vifte og to 80mm vifter. Det finnes en test av den på OCShoot.no

 

EDIT: Ser i testen at de bruker 4 stk 80mm vifter.. sikkert en grei måte å løse det på :wink:

 

jeg tror du blander Maxxxpert med Maxperf radiator her :-?

 

Doh, doh, doh!!! :oops:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
har tenkt å kjøpe:

 

Hydor L20

Swiftech AMD MCW5000-A

Swiftech MCW50 GPU Cooler

Danger Den -Z-Chip Chipset Cooler

Bay Reservoir

Blue UV Dye

2 Maxxpert Radiator

Artic Silver III

 

Dette blir omtrent 2000 kroner...

 

Whatever, kan jeg høre noen kommentarer om dette settet?

 

 

Ser bra ut men du må jo ha vifter til den radiatoren , og angående slanger , se på de nye swiftech slangene på microplex . De er gode...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...