Gå til innhold

Problem med remote desktop og iPhone


Cloud

Anbefalte innlegg

Har litt problemer med innlogging på eksternt skrivebord ved bruk av programmet "Teamveiwer 5" på iPhone.

Skjønner ikke helt hvor feilen kan ligge, så hyggelig hvis dere har tid til å ta en kjapp titt.

 

Følgende oppsett:

 

Teamviewer instalert på min PC på jobben. Denne kjører Windows XP SP3.

Teamviewer app instalert på iPhone. iPhone 4.

 

 

Problemet er at jeg ikke får logget meg inn på en spesifikk server når jeg har logget meg på den lokale pc'en med teamviewer.

Altså, sitter hjemme og logger meg på min maskin på jobben med teamveiwer, skal så logge meg på serveren med "koble til ekstert skrivebord" programmet i windows.

 

Når jeg skriver inn passordet får jeg beskjet av passordet er feil. Det er det aldeles ikke! Prøvd å skrive det i notepad på både telefonen og tastaturet og det ser dønn likt ut.

 

Kan nevne at passordet inneholder små og store bokstaver samt bindestrek og tall. Serveren jeg prøver å logge meg på kjører Windows Server 2003 R2, standard edition.

 

 

 

 

EDIT: Kan legge til at når jeg logger meg på teamviewer med min PC hjemme så blir passordet korrekt, det er altså kun ved bruk av iPhone at den ikke godtar passordet.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vil sette UTROLIG stor pris på om noen får hjulpet meg her da dette problemet hindrer meg i å få gjort min jobb ordentlig! Og beklager hvis jeg postet på feil forum.

 

 

 

 

Mvh

 

Martin

Endret av Cloud
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...