Gå til innhold

Sommeren er her, og varmen kommer! Holder pc`en ut?


Anbefalte innlegg

Sommere er rett rundt hjørnet og varmen begynner å ta tak. Vi overklokkere har vel merket til at luften er varmere og rommet blir varmt! Noen har vel et vindu stående på vidt gap! De fleste har vel luft kjøling og har vel merket at det blir vanskeligere å kjøle pc`en ned, selv jeg har merket det.

 

Har dere merket no til at cpu blir litt varmere enn vanlig, og luften er ikke så kald inni rommet som den er før? fortell folkens

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har rom i kjelleren, hvis jeg har døra ut lukket får jeg etter en stund 17-18 grader, da setter jeg på varmeovnen/opner ytterdøra hvis det er varmere ute for å få opp tempen.

Kjiipe er at jeg har for liten psu for å overklokke, men det er nå bare til posten får fingern ut av r..a og får pakken min fra mp hit :(

 

Hvorfor har det ikke skjedd noe framgang i dag? er det hellidag ellerno?

Lenke til kommentar

Jeg har ett hjemmelaget viftesystem som trekker luft ifra fryseren i naborommet via 3" rør inn i pc´en..

Det funker som bare F***....!

Fryseren står innstillt på -6 grader (kan stille den ned til -25) og alle komponenter får IIISKALD luft strømmende rundt omkring...

jeg antar att luften som kommer inn i kabinettet ligger på rundt +3 grader og det hjelper myye! har fortsatt en del og gå på...

det er verdt ett forsøk..! :yes:

Endret av a_strann
Lenke til kommentar
Jeg har ett hjemmelaget viftesystem som trekker luft ifra fryseren i naborommet via 3" rør inn i pc´en..

Det funker som bare F***....!!!

Fryseren står innstillt på -6 grader (kan stille den ned til -25) og alle komponenter får IIISKALD luft strømmende rundt omkring...

jeg antar att luften som kommer inn i kabinettet ligger på rundt +3 grader og det hjelper myye! har fortsatt en del og gå på...

det er verdt ett forsøk..! :yes:

 

Mvh.

A.O.S

 

kondens?

Lenke til kommentar
Jeg har ett hjemmelaget viftesystem som trekker luft ifra fryseren i naborommet via 3" rør inn i pc´en..

Det funker som bare F***....!!!

Fryseren står innstillt på -6 grader (kan stille den ned til -25) og alle komponenter får IIISKALD luft strømmende rundt omkring...

jeg antar att luften som kommer inn i kabinettet ligger på rundt +3 grader og det hjelper myye! har fortsatt en del og gå på...

det er verdt ett forsøk..! :yes:

 

Mvh.

A.O.S

 

kondens?

 

nei, det er ikke no kondens å ane her i gården..

vet ikke hvorfor jeg da..?

men det bare er slik...

så lenge det funker er det greit for meg.. :)

Lenke til kommentar

hm

cpu@ 44c idle med to-tre kabvifter, en zalman 6000cu og døra på :D

vinduet er åpent da, men det er det hele året uansett..hehe.

 

men det er klart, temp stiger til 49-50c når jeg lukker vinduet igjen da...

 

 

EDIT: glemte å si at jeg har også rom på loftet, så det blir litt varmere her enn resten av huset

Lenke til kommentar

sliter hardt med hele 61Cidel på min elskede xp.... det er jo tortour dette!!

 

varmen river og sliter i meg, og jeg må med bitter smak i munnen klokke ned til 1800mhz...

 

med sødme tenker jeg på vinter, og en tempratur 8-12 stabilt på rommet...

alle isbjørnene legger seg i hi i denne tempraturen, og det skal jeg gjøre oxo.. :D:D

Lenke til kommentar
sliter hardt med hele 61Cidel på min elskede xp.... det er jo tortour dette!!

 

varmen river og sliter i meg, og jeg må med bitter smak i munnen klokke ned til 1800mhz...

 

med sødme tenker jeg på vinter, og en tempratur 8-12 stabilt på rommet...

alle isbjørnene legger seg i hi i denne tempraturen, og det skal jeg gjøre oxo.. :D:D

 

61Cidel? skjønte det ikke helt jeg :shrug:

Lenke til kommentar
sliter hardt med hele 61Cidel på min elskede xp.... det er jo tortour dette!!

 

varmen river og sliter i meg, og jeg må med bitter smak i munnen klokke ned til 1800mhz...

 

med sødme tenker jeg på vinter, og en tempratur 8-12 stabilt på rommet...

alle isbjørnene legger seg i hi i denne tempraturen, og det skal jeg gjøre oxo.. :D:D

 

61Cidel? skjønte det ikke helt jeg :shrug:

 

beklager, en liten skrivleif..

 

61C idel.. dety vil si: 61 grdaer celsius på cpu uten aktivitet... :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...