Gå til innhold

Sone 5 Nordnes bergen - Parkeringsbot


vebbiii

Anbefalte innlegg

Hei, jeg bor på Nordnes i Bergen. Da jeg flyttet hertil var jeg på Bergen parkering og fikk sonekort som varte ut September, og da fikk jeg beskjed om at de ville sende ut regning på nytt kort når dette utgår, og følgende nytt sonekort. Det har jeg IKKE fått. Da jeg kom hjem i dag ser jeg at det ligger bøter på 2/3 av bilene, som da ikke har nytt kort. Jeg kommer uansett til å klage på dette. Helt horribelt. Kan de virkelig gjøre dette? Faens komplette idioter som jobber i kommunen.

Endret av therealvebbi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vært i kontakt med de. I dag var jeg og hentet og betalte nytt kort, men problemet var at de har skrevet inn feil mailadresse og sendt regning til denne, mailadressen gav jeg muntlig til en bak disken. Så tydeligvis har han ikke oppfattet alt. I mellomtiden har jeg også fått en ekstra bot, og jeg skal selvfølgelig klage på de. Men tydeligvis står det i avtalen at jeg selv må ta kontakt om jeg ikke har fått regning innen rimelig tid...

Lenke til kommentar

I mellomtiden har jeg også fått en ekstra bot, og jeg skal selvfølgelig klage på de. Men tydeligvis står det i avtalen at jeg selv må ta kontakt om jeg ikke har fått regning innen rimelig tid...

 

Tror nok ikke du vil få medhold i klagen. Hadde det vært per post og de hadde fått den i retur hadde det vært noe annet. Det står i lovverket at du selv plikter å melde fra om adresse endringer o.l og til en vær tid sørge for at denne informasjonen er riktig. Det blir påstand mot påstand om at vedkommende har missoppfattet mailen. Er alltid lurt å spørre om de kan gjennta mailadressen når man gir ut slikt, samme gjelder for mobil nr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...