-Night- Skrevet 18. oktober 2010 Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Har selv Linksys WRT610n. beste router jeg har hatt ( som er bergrent på forbrukere) ps min kjører DD-WRT, oppfører seg som endpoint til min ipv6 tunnel (he) samt at den deler ut ipv6 fra mitt /48 range. bruker [2001:0470:dc**:dead::xxxx] Endret 19. oktober 2010 av -Night-
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. oktober 2010 Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Ja, det finnes faktisk routere som bare rusler og går. Selv har jeg nå en ASUS RT-N16 som tåler 300.000 forbindelser. Prosessoren står på idle, uansett hva jeg kaster på den av trafikk. Før man skaffer seg en router, så lønner det seg å sjekke de virkelige specsene som knapt står noe sted. 1. RAM 2. ROM 3. CPU 4. Muligheter for alternativ firmware. Vil anbefale routere med >= 64MB RAM, 8MB flash, brukbar CPU og støtte for DD-WRT e.l. Størrelsen på RAM forteller mye om hvor stabil routeren kan bli. Flash forteller hvilken maksimal størrelse firmware kan ha. Endret 19. oktober 2010 av la7dfa.com
-Night- Skrevet 19. oktober 2010 Skrevet 19. oktober 2010 Har selv Linksys WRT610n. beste router jeg har hatt ( som er bergrent på forbrukere) ps min kjører DD-WRT, oppfører seg som endpoint til min ipv6 tunnel (he) samt at den deler ut ipv6 fra mitt /48 range.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå