Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

vil bare få ut litt frust.


Gjest Gust2010

Anbefalte innlegg

Gjest Gust2010

Hei! Må bare få ut litt frustrasjon, har pratet med noen veldig gode venner om det, men det sitter fortsatt litt i systemet.

 

Jeg er 21 år, og gjennom hele ungdomstida så har jeg vært veldig heldig med jenter - men jeg har aldri vært den typen som får lett følelser for folk. Har hatt mange one night stands og rote forhold, men jeg har aldri klart å binde meg til ei. Vet ikke helt hvorfor, men jeg har aldri tatt steget til et forhold rett og slett jeg ikke vil være sammen noen bare for å være sammen.

 

For 6 måneder siden så traff jeg er jente på på FHS. Hun var ei typisk lita og søt uskyldig jente fra ei bygd med 2000 mennesker. Hun hadde ingen erfaringer med gutter og var veldig vanskelig å sjarmere og var egentlig uoppnåelig. Men, det gjorde alt mer spennende, og som gutt - så er halve spenninga det å løpe etter jenter. Og selv om jeg har løpt og prøvd meg på mange jenter for moro skyld så har jeg så klart og blitt rejecta noen ganger - men det er en erfaring der det å prøve og faile er en god erfaring.

 

Jeg tror jeg løpte etter denne jenta i 3-4 måneder og fikk hun til å åpne seg litt og og mer komfortabel. Men fortsatt så skjønte jeg at det var blandende følelser og at hun ikke ville åpne seg helt. Men hun var den første jenta jeg faktisk har hatt ordentlige følelser for. Men så kom sommerferien, og da den var så traff vi hverandre igjen. Men jeg merket fortsatt usikkerheten. Men greia er at jeg synes at jeg fortjente bedre, eller i det minste sannheten. For hun lot meg være undrende, og ikke minst gav meg falske forhåpninger. Jeg presset ikke til sengs, ikke presset henne inn til noe seriøst engang. Men hun skygget alltid unna "hvor står vi hen" nå samtalen.

 

og så jeg gjorde det få gutter ville ha gjort. Jeg slettet nr, meldinger, msn og face osv osv. Og det gikk fint, for jeg tar nei for et nei og går videre, og tida i mellom så var jeg tilbake i gamet - til jeg møtte henne ute. Vi fikk pratet om det litt, men så kjørte hun er sleip en. Vil du komme over i kveld? du kan ligge over osv. Og det fikk blodet mitt til å koke, og så klart så uslet jeg ikke tilbake til hun. Og nå føler jeg meg helt for jævlig, og hun jeg hadde drevet med i løpet av uken ditcha jeg rett og slett fordi jeg hadde fått gamle jenta tilbake i systemet.

 

Takk for meg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som skjedde på slutten var at han følte seg jævlig fordi jenta er tilbake i systemet hass. Han har prøvd å gløyme henne og slemme frøken inviterte han over.

Go on! Ho der er berre rot!

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Gust2010_*

Vi har ikke gått til sengs nei, men det er flere måter å "kose" seg på og - og ikke minst tenne jenta på. Så det har jeg gjort. Men siden jeg visste at hun var jomfru så ville jeg så klart ikke presse henne til sengs, for det føltes riktig å vente med hu.

 

Til han over meg, helt riktig.

Lenke til kommentar

Ikke bli playa av henne. Hun virker som en jente du vil ha et skikkelig forhold med, da kan ikke du kjøre samme opplegg som de 100vis av jente du har nedfelt fra før(fikk iallefall intrykket av det). Fortell henne hva du føler, og at du vil VÆRE med henne litt lenger enn den ene natten hun tilbydde. Hvis hun avslår, er det selvfølgelig kjipt for deg. Men du har iallefall vært den voksne i situasjonen. Uansett tror jeg du får henne om du virkelig vil ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...