Gå til innhold

MÅ man ringe for å avslutte abbonnement?


Anbefalte innlegg

Må man ringe sin mobiloperatør for å avslutte sitt abonnement?

Jeg vet bare at de kommer til å prakke på meg noe 'bedre' uansett hva jeg sier, og det gidder jeg ikke..

 

om man registrerer seg hos en ny mobiloperatør, blir man automatisk sletta fra det gamle da?

 

Er det liksom noe måte å avslutte et abonnement på uten å ringe? For jeg er virkelig ikke god til det....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

k. for jeg var med chess før, og bytta til ludo. chess ringte jo idag og ga meg et altfor godt til å være sant tilbud, så jeg sa at de kunne jo sende meg en mail så kulle jeg se på det. IKKE at jeg skulle ha noe nytt abbonnement. Fikk da mail hvor det sto:

 

Kjære kunde.

 

 

 

Vi viser til hyggelig samtale tidligere, og bekrefter med dette følgende betingelser:

 

 

 

Fri bruk av tale (unntatt samtaler til og fra utlandet, og til spesialnumre)

 

Fri bruk av SMS (i Norge)

 

Fri bruk av MMS (i Norge)

 

Fri bruk av data (hastigheten reduseres etter 5 GB pr. mnd)

 

 

 

Pris: NOK 89,- som engangsbeløp ut 2010.

 

Du vil dra nytte av disse betingelsene fra i morgen av.

 

 

blablabla...

 

her virker det jo som at jeg har bestilt et abonnement, men det har jeg jo ikke... med mindre de bestemte det.... men sålenge jeg ikke avslutter abonnementet mitt hos ludo nå, så går det vel greit? for hun dama jeg snakka med hos chess sa at jeg måtte ringe ludo og avslutte (:p)

Endret av lillepy
Lenke til kommentar

Det virka veldig som om du kom til å endre abonnement til det i følge mailen, altså.. Jeg ville nok ringt og hørt med dem hva som skjer, så ikke du får deg en overraskelse :p Forresten, Chess-abonnementet ut året for 89kr stemmer nok det, for jeg har det samme, bare hos Tele2 (: Genialt som søren!

Lenke til kommentar

Det virka veldig som om du kom til å endre abonnement til det i følge mailen, altså.. Jeg ville nok ringt og hørt med dem hva som skjer, så ikke du får deg en overraskelse :p Forresten, Chess-abonnementet ut året for 89kr stemmer nok det, for jeg har det samme, bare hos Tele2 (: Genialt som søren!

 

ja det virker jo greit, men må nok bytte abbonnement igjen i desember så jeg slipper å betale 199 kr i måneden fra januar, som det også sto i mailen.. så er litt stress liksom xD

men de sa jo at jeg måtte ringe ludo og avslutte abonnementet der, så vet ikke helt hva det betyr...

Endret av lillepy
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...