Gå til innhold

Android Market; installasjon har hengt seg


runniz

Anbefalte innlegg

Når jeg åpner Market vises en installasjon (StumbleUpon) med en statusbar som går med teksten "Installerer...". Denne kommer ikke bort selv om jeg avslutter Market. Appen er allerede installert og fungerer som den skal.

 

Finnes det noen prosess jeg kan avslutte for å få vekk denne? Jeg kan ikke velge Appen i Market for å avinstallere heller..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde samme problemet, og løste det slik:

 

Menu - Innstillinger - Applikasjoner - Administrer applikasjoner - Marked.

 

Der klikker du på "avinnstaller oppdateringer".

Neste gang du starter marked så må du godta betingelser og sånt på nytt, men det er jo ikke noe problem.

 

Det funket for meg, så kanskje for deg også? :thumbup:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hadde samme problemet, og løste det slik:

 

Menu - Innstillinger - Applikasjoner - Administrer applikasjoner - Marked.

 

Der klikker du på "avinnstaller oppdateringer".

Neste gang du starter marked så må du godta betingelser og sånt på nytt, men det er jo ikke noe problem.

 

Det funket for meg, så kanskje for deg også? :thumbup:

 

Perfekt.

 

PS: Du vet ikke hvorfor prisene i Market dukker opp med svensk valuta (SEK) med det samme? :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Du vet ikke hvorfor prisene i Market dukker opp med svensk valuta (SEK) med det samme? :)

Jeg har lest at de som har Tele2 får prisene opp i SEK pga av at Tele2 er svensk.....? har du Tele2? :cool:

 

Japp.. :)

 

Hei,

 

det er korrekt at prisene blir oppgitt i svenske priser.

Dette grunnet våre SIM-kort har svensk IMSI nummer ( International Mobile Subscriber Identity nummer)

 

Mvh

Henrik Lindblom

Kundebehandler

Tele2 Kundeservice

Lenke til kommentar

Hadde samme problemet, og løste det slik:

 

Menu - Innstillinger - Applikasjoner - Administrer applikasjoner - Marked.

 

Der klikker du på "avinnstaller oppdateringer".

Neste gang du starter marked så må du godta betingelser og sånt på nytt, men det er jo ikke noe problem.

 

Det funket for meg, så kanskje for deg også? :thumbup:

 

Opplevede sammefeil her også.

 

Etter å ha gjort som ovenfor fortsatte problemene, tok så å slettet cache på og avsluttet alt av google program (mail og talk), og da virket det :D

 

edit: Det som er litt rart, er at det var kun på en av telefonene problemet oppstod..

Endret av jzky
Lenke til kommentar

Hei,

 

det er korrekt at prisene blir oppgitt i svenske priser.

Dette grunnet våre SIM-kort har svensk IMSI nummer ( International Mobile Subscriber Identity nummer)

 

Mvh

Henrik Lindblom

Kundebehandler

Tele2 Kundeservice

 

 

Det er jo helt elendig. Kan jo ikke drive butikk på den måten.

 

Når kommer det en løsning for dette problemet?

Lenke til kommentar

Hei,

 

det er korrekt at prisene blir oppgitt i svenske priser.

Dette grunnet våre SIM-kort har svensk IMSI nummer ( International Mobile Subscriber Identity nummer)

 

Mvh

Henrik Lindblom

Kundebehandler

Tele2 Kundeservice

 

 

Det er jo helt elendig. Kan jo ikke drive butikk på den måten.

 

Når kommer det en løsning for dette problemet?

 

Problem? Har du vanskelig for å forstå svenske priser?

Lenke til kommentar

Hei,

 

det er korrekt at prisene blir oppgitt i svenske priser.

Dette grunnet våre SIM-kort har svensk IMSI nummer ( International Mobile Subscriber Identity nummer)

 

Mvh

Henrik Lindblom

Kundebehandler

Tele2 Kundeservice

 

 

Det er jo helt elendig. Kan jo ikke drive butikk på den måten.

 

Når kommer det en løsning for dette problemet?

 

Problem? Har du vanskelig for å forstå svenske priser?

Ja.

Med den argumentasjonen kan vi alle like gjerne gå over til rupi.

Lenke til kommentar

Hei,

 

det er korrekt at prisene blir oppgitt i svenske priser.

Dette grunnet våre SIM-kort har svensk IMSI nummer ( International Mobile Subscriber Identity nummer)

 

Mvh

Henrik Lindblom

Kundebehandler

Tele2 Kundeservice

 

 

Det er jo helt elendig. Kan jo ikke drive butikk på den måten.

 

Når kommer det en løsning for dette problemet?

 

Problem? Har du vanskelig for å forstå svenske priser?

 

 

Det er et problem, ikke fordi det er vanskelig å forstå prisene, men fordi det gjør det umulig å kjøpe apper eller spill på andre nettsteder.

Forsøkte feks å kjøpe et spill på gameloft, men får et problem, da det ikke er samsvar mellom det svenske IMSI nummeret og det norske telefonnummeret...

 

Mulig det hadde gått lettere med en VISA betaling, men jeg synes det burde være mulig å betale over telefonregningen, slik jeg alltid har gjort på tidligere SEmodeller...

Lenke til kommentar

samme problem her, utrulig irriterande. Får i tilegg ikkje laste ned noke frå marked heller. Får berre beskjed om att nedlasting var mislykket.

 

Jeg brukte denne løsningen for å fikse at jeg heller ikke fikk installert noe fra marked. Avinnstallerte oppdateringer slik andymac foreslo, og nå får jeg lastet ned fra Marked igjen.

 

Det jeg lurer på er om jeg nå har nedgradert Marked programmet? Og hvordan får jeg eventuelt oppdatert den igjen?

Lenke til kommentar

Jeg brukte denne løsningen for å fikse at jeg heller ikke fikk installert noe fra marked. Avinnstallerte oppdateringer slik andymac foreslo, og nå får jeg lastet ned fra Marked igjen.

 

Det jeg lurer på er om jeg nå har nedgradert Marked programmet? Og hvordan får jeg eventuelt oppdatert den igjen?

 

Eg og fann ut av det til slutt, men merker no att eg har den "gamle" versjonen av marked. Det hadde jo vert kjekt å få igjen den nye versjonen :)

Lenke til kommentar

Hadde samme problemet, og løste det slik:

 

Menu - Innstillinger - Applikasjoner - Administrer applikasjoner - Marked.

 

Der klikker du på "avinnstaller oppdateringer".

Neste gang du starter marked så må du godta betingelser og sånt på nytt, men det er jo ikke noe problem.

 

Det funket for meg, så kanskje for deg også? :thumbup:

Nå har en installasjon i Market hengt seg igjen, men nå, etter å ha oppdatert Android til 2.1, finner jeg ikke Market under innstillinger - applikasjoner, kun de jeg selv har installert..

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...