Gå til innhold

Fifa 11 hvis man har Fifa 10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 7 måneder senere...

hei lurer på noe om fifa10, men vet ikke hvor jeg skal skrive det??? prøver her....

Har fifa10 å skal oppdatere etter overgangsvinduet men det står at det ikke er noen ny fil, prøv igjen senere????

Eneste forandring jeg har lagt merke til er at Maxi har gått fra Athletico til Liverpool.

Prøer nesten hver gang jeg er på, men alltid det samme svaret...

håper på tilbakemelding :)

Lenke til kommentar

hei lurer på noe om fifa10, men vet ikke hvor jeg skal skrive det??? prøver her....

Har fifa10 å skal oppdatere etter overgangsvinduet men det står at det ikke er noen ny fil, prøv igjen senere????

Eneste forandring jeg har lagt merke til er at Maxi har gått fra Athletico til Liverpool.

Prøer nesten hver gang jeg er på, men alltid det samme svaret...

håper på tilbakemelding :)

 

Det er nok fordi de ikke oppdaterer fifa 10 lengre, ettersomdet er gått ut på dato. Hvis du vil ha alle overgangene etc. må du nok skaffe deg Fifa 11 :)

Lenke til kommentar

Om du trenger å oppdatere deg innen fifa ligger imo ene og alene på hvor fotball interessert du er, om du bryr deg om hvem de elleve figurene du kontrollerer har riktig navn etter drakten de besitter.

 

Edit: Gjerne mer også noe ala "Messi har blitt bedre, Giggs har blitt dårligere" attributt oppdateringer!

Endret av Zlay3rofd0oM-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...