Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MW2: spilt 48 dager. Ratio 2.37

COD4: spilt: 82 dager. Ratio 2.61

 

hahahah spilt syykt lenge ser jeg

 

Og jeg skammet meg da jeg innså jeg hadde spilt i 22 døgn i cod4. :roll: Har vel ca 12-13 døgn i MW2 nå.

------------------------------

K/D på 1,60. Tidligere var den 1,9 men siden jeg bare tuller rundt med sniper og javelin og riot shield for det meste, sank den til 1,6.

 

Jeg spiller ikke seriøst, fordi mw2 er et spill jeg ikke greier å ta seriøst på grunn av alle tullemomentene som er så forbaska irriterende.

Endret av MækkTævvish
Lenke til kommentar

Jeg har to accounter, og ratioen er rimelig ulik på begge. På den første, altså den jeg starta på da jeg var sugen i Cod har jeg 0.96, men ettersom jeg startet på 0.26 har den økt ganske mye. På den andre har jeg 2.7. Likevel gir jeg en god faen i dette, på tross av at jeg spør dere, for tiden er jeg mye mer opptatt av å vinne, dermed er win loss ratioen min enda høyere.

Lenke til kommentar

Hm.. Er i clan, så har fleire :p

Main acc: Pop-fiske, 1,04. Var stigande lenge, men sank voldsomt pga mykje kødd og sånt.. Spelet er til å bli lei av

Clanacc1: ArTiiC_Pop-fiske, 0.94. Variera der og, går eg for høg K/D, så får eg høg K/D. Men, som sagt; Mykje kødd !:D Da synker det

Clanacc2: ArTiiC_AnoN. Lagde den nettopp, pga ChallengeLobby. Veit ikkje kva K/D er der..

Lenke til kommentar

Jeg har to accounter, og ratioen er rimelig ulik på begge. På den første, altså den jeg starta på da jeg var sugen i Cod har jeg 0.96, men ettersom jeg startet på 0.26 har den økt ganske mye. På den andre har jeg 2.7. Likevel gir jeg en god faen i dette, på tross av at jeg spør dere, for tiden er jeg mye mer opptatt av å vinne, dermed er win loss ratioen min enda høyere.

 

 

Tenkte på alle cod spill generelt, men MW2 og COD4 er jo de mest populære.

 

Ikke bare deg, men tar deg som eksempel.

 

80% av "alle", vil tenke det er MW2, da de ikke har hørt om flere(desverre), men som du sier, både CoD4 og MW2 handler denne tråden om.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...