Gå til innhold

G500 Problem


Anbefalte innlegg

hei, jeg trenger litt hjelp fra en dataekspert nå...

for en liten stund siden slutta plutselig G500 musa mi og virke, og programmet setpoint sier at den ikke er tilkoblet (selv om den er).

jeg har prøvde det på en annen maskin, og der virker det fint. jeg har også prøvd og skifte på hvilken usb-port jeg har den i, men den funker ikke da heller, men minnepenner i samme usb virker...

noen som vet hvordan jeg kan få fikset dette problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv og avinstaller alt som har med musen og gjøre. En mus trenger svært sjeldent noe ekstra programvare for å fungere. Det kan også være at programvaren du har installert er utdatert. Ellers er ikke Logitech så flinke når det kommer til den slags. De lager gode produkter, men der stopper det.

Lenke til kommentar

Prøv og avinstaller alt som har med musen og gjøre. En mus trenger svært sjeldent noe ekstra programvare for å fungere. Det kan også være at programvaren du har installert er utdatert. Ellers er ikke Logitech så flinke når det kommer til den slags. De lager gode produkter, men der stopper det.

har prøvd og avinstallere og installere alt på nytt av det som trengst, men det hjelper ikke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...