Gjest medlem-156924 Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 HAllo, jeg skal nå endelig prøve wow da, og det jeg lurer på er om jeg trenger og innstallere den første dvd'en med wow som kom ut, eller kan jeg kjøpe Wrath of the Lich King med en gang? Hvis det går, kan jeg da spille burning crusade osv..?? hvis jeg kjøper Wrath of the Lich King..? Eller må jeg kjøpe alle 3 for og få alt til og fungere riktig?
Gjest medlem-156924 Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 why? gått lei guild wars.. så tenkte og prøve wow.. er det ræva?
Crispin Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Du trenger alle 3. Men før du kjøper, hvorfor ikke laste ned å prøve en trial i 10 dager? Så slipper du og eventuelt gå på et bomkjøp! https://eu.battle.net/account/creation/wow/signup/ Lykke til.
Sander92 Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 OnTopic: Du kjøper orginalen først, The burning Crusade når du blir 58, Wrath of the Lich King når du blir 68 og catacalysm når du blir 78 og det er ute i butikken, som er før du blir level 80... OffTopic/min mening om WoW: Har spillt WoW i 4 år selv, har sluttet, vil si at det er et dårlig dårlig spill som du bare fortsetter å spille selvom du kjeder deg mesteparten av tiden. Du gjør det samme om og om igjen, aldri noe nytt, selvom blizzard kommer med "nytt" content hele tiden er det det samme gamle... Anbefaler andre spill, ivertfall ta en trial først...
toxiciity Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Kjøp Battlechest der følger det med WoW + TBC også kjøper du Wotlk du kan instalerer wow+tbc med wotlk dvden
vikingkylling Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 final Fantasy XIV har akkurat kommet, og DC Universe Online kommer om en måned. Ellers er Guild Wars 2 forhåpentligvis ikke så langt unna, og Star Wars: The Old Republic kommer neste år. Lord of the Rings Online har blitt Free 2 Play, så du kan laste det ned og spille det gratis (med en del begrensninger, selvsagt.) Jeg vil anbefale å laste ned LotRO og en trial til WoW for å se om en av dem faller i smak og ta FFXIV og DCUO med i vurderingen.
Mocten Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 (endret) HAllo, jeg skal nå endelig prøve wow da, og det jeg lurer på er om jeg trenger og innstallere den første dvd'en med wow som kom ut, eller kan jeg kjøpe Wrath of the Lich King med en gang? Hvis det går, kan jeg da spille burning crusade osv..?? hvis jeg kjøper Wrath of the Lich King..? Eller må jeg kjøpe alle 3 for og få alt til og fungere riktig? Det lureste er nok å kjøpe Battlechest som koster 100 kr , dermed får du Clasic & Burning Crusade. Også Kjøpe Wotkl & Cat etterpå. Har faktisk skrevet en artikkel om WOW her: WOW Her står alt du trenger å vite om hva som er billigst!!!!! Å få en kompis som du kjenner til å rekrutere deg er lurt! Da får du & han fordeler i spillet! Endret 4. oktober 2010 av Mocten
Crispin Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Beklager viss jeg er litt frekk men herregud. Det er mange tusener hvert år som sier opp jobb og "quiter livet" for å spille wow,noen har til og med tatt selvmord.... - Tatt ut ifra din side Mocton. Og dette er wow sin feil? Det går bare ikke an å slenge ut slike påstander, ikke bare er det useriøst og feil, det er jo en altfor enkel forklaring. Og ikke narr meg til å le Sander92, wow dårlig selv om du spilte 4år? :!: Det sier seg selv at du ikke hadde spilt 4år viss du synes det var dårlig. Og nei, jeg spiller ikke wow. Endret 4. oktober 2010 av Crispin
Mocten Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Beklager viss jeg er litt frekk men herregud. Det er mange tusener hvert år som sier opp jobb og "quiter livet" for å spille wow,noen har til og med tatt selvmord.... - Tatt ut ifra din side Mocton. Og dette er wow sin feil? Det går bare ikke an å slenge ut slike påstander, ikke bare er det useriøst og feil, det er jo en altfor enkel forklaring. Og ikke narr meg til å le Sander92, wow dårlig selv om du spilte 4år? :!: Det sier seg selv at du ikke hadde spilt 4år viss du synes det var dårlig. Og nei, jeg spiller ikke wow. For det første sier jeg ikke direkte at det er wow sin feil. Men at det derimot kan føre til det ,det er altså en mulighet. Les denne WoW diskusjon Om en kar syntes spillet er dårlig har han vel lov til det? Det er hans mening om spillet ,selv er jeg ikke veldig engasjert over WOTLK men skal prøve CAT alikevel......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå