MrAvionics Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Hei alle sammen. Vurderer å kjøpe Battlefield: Bad Company 2. Men er usikker på om min pc er kraftig nok. Maskinen min: Nvidia Geforce 9800GTX+ 512MB AMD Athlon 64 X2 5000+ 2.61GHz 4GB DDR2 800MHz Og er nettlinjen min hurtig nok ? Edit: Skriveleif. Endret 3. oktober 2010 av ArneAustenaa
Merko Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Nettlinjen din er mere enn god nok. Du skal nok kunne spille BC2 om du stiller ned litt på instillingene. Er ikke så godt kjent med nvidia gpu og amd cpu, men vil nå tro at det skal bli spillbart.
MrAvionics Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Skrevet 3. oktober 2010 Tusen takk for hurtig svar Og, så nettlinjen er god nok til å kjøre uten hakk ? Det var da godt å høre Men er litt usikker på prosessoren, er jo en litt eldre modell. Noen som vet om jeg kan kjøre uten hakk, med helt greie innstillinger ?
Merko Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 (endret) De aller fleste dataspill krever svært lite av internetlinjen. Så lenge du har god ping mot serveren, så vil det som oftest gå helt greit. Det er ikke så mye data som sendes\mottas i spill. Ellers så kan du ta en test på: http://www.systemrequirementslab.com/cyri/ Den sier sånn ca. om du kan kjøre spillet eller ikke. (ikke stol 100% på den da.) På minimum krever den: Endret 3. oktober 2010 av Merko.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå