andy100 Skrevet 2. oktober 2010 Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Hei, min Samsung Galaxy S går ut på batteri etter rundt 24 t jeg har bare hatt den 3 dager nå, men har allerede måtte fullade den 2 ganger :-( Har Samsung Galaxy S så dårlig batteri eller hadde jeg bare litt uflaks og fikk en mobil med et "ødelagt batteri"? Takk for svar ;-) Endret 7. oktober 2010 av cyclo Tittel forbedret
osmano Skrevet 2. oktober 2010 Skrevet 2. oktober 2010 Hei, min Samsung Galaxy S går ut på batteri etter rundt 24 t jeg har bare hatt den 3 dager nå, men har allerede måtte fullade den 2 ganger :-( Har Samsung Galaxy S så dårlig batteri eller hadde jeg bare litt uflaks og fikk en mobil med et "ødelagt batteri"? Takk for svar ;-) ¨ Stor sett alle så telefoner i samme kategori må du lade hver natt.
Mokolotivet Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Og jeg regner med at du har fiklet en del med din nye telefon ? uansett.....gratulere med en kjempetelefon
andy100 Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Skrevet 11. oktober 2010 Og jeg regner med at du har fiklet en del med din nye telefon ? uansett.....gratulere med en kjempetelefon takk! jeg har vel fiklet en del ;-) men jeg syntes fortsatt at batteriet er litt dårlig..
Snylter Skrevet 12. oktober 2010 Skrevet 12. oktober 2010 Moderne Touch-telefoner har begrenset batteritid.. Jeg har heldigvis noe bedre batteritid på min SGS, jeg kan bruke den to dager om jeg er forsiktig med bruken. Men å måtte lade hver natt er på ingen måte unormalt, og jeg gjør det selv..
f-bernts Skrevet 22. oktober 2010 Skrevet 22. oktober 2010 Om du lader den når den er på 40-50%, i vil den plutselig holde i 2 dager eller mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå