Gå til innhold

Veldig god support fra Netshop


myhken

Anbefalte innlegg

sharp_aquos_46_1.jpg

 

Mitt nye TV Sharp Aquos LC-46LE600E 46″ LED LCD-TV som bare er to måneder gammelt tok kvelden i dag.

Funket perfekt i går, slo det på i dag, kom bildet opp i ett sekund, før Tvet slo seg av. Etter det fikk jeg det aldri på igjen.

 

Tok hovedbryteren, tok ut strømledningen, lot det stå uten strøm i 10 minutter etc, men uansett fikk jeg bare rødt lys, en klikkelyd når jeg prøvde å slå det på, og ikke noe bilde. Og vi snakker da 15.30 fredags ettermiddag. Ringer bort, treffer på en hyggelig kundebehandler som raskt skjønner problemet og at jeg har prøvd det som kan prøves.

Jeg spør om låne TV og får svar at de har ett til overs :w00t: , og at jeg kan reise bort med en gang (tar 20 minutter å kjøre). Fikk broren min som bort rett borte i gaten til å komme slik at vi fikk TVet i bilen, og dro bort.

 

netshop_logo1.jpg

 

På Netshop fikk jeg levert det defekte TVet, skrevet under et par skjemaer, og fikk så utlevert låne TVet (et Samsung LE40A656 LCD TV) og kunne reise hjem igjen. Var hjemme ca 1 time etter at jeg først ringte, så det vil jeg påstå er god kundebehandling. :thumbup:

 

Nå får jeg greie meg med ett litt mindre TV en stund, men det viktigste er at jeg faktisk har TV. Anbefaler sterkt Netshop, for slik kundebehandling får du ikke mange andre steder, ikke fredags ettermiddag 1.5 time før stengetid. :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...