Gå til innhold

Oktoberfest 2010 - LordArild - 50mm f/1.8 E series

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Bruker: LordArild

Deltagernivå: Pingle

Utstyr: D300s, kanskje D60, 50mm f/1.8 E - series

Tilleggsutfordring: Ingen forløpig

Tenkte jeg skulle prøve å være med, for en gangs skyld. Hadde ikke tenkt å ha noe tema, men vi får se hvordan det utvikler seg.

post-84923-1286042849,2494_thumb.jpg

Endret av LordArild
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ser ut som om denne doningen er tatt ut litt tidligere enn føret skulle tilsi ja. Antakelig noen som er utålmodige her. Lurt å la veggen skråne innover i bildet.

Skrevet

Det er nok riktig det siste som blir sagt her.. En eller annen som har satt den igjen her utenfor studenthjemmet. Har stått over hvertfall en sommer, så vidt jeg vet.

Skrevet

Når jeg så dagens bilde så ble jeg sittende å tenke på hvor vannet kommer fra. Så ikke ut som et vannspeil på venstresiden. Jeg liker bilder som får meg til å sitte fundere.

:)

Skrevet

Dag 3 og henger fortsatt godt med syns jeg...

Dagens bilde er inspirert av siste ukes nyhetsbilde. Holdt meg innendørs siden været ute er heller kjedelig(regn).

Exif

Lukker: 1/100s

blender: f/2

Iso: 400

post-84923-1286104762,7028_thumb.jpg

Skrevet

Fryktelig travel dag, så det blir nok bare et lite raskt dråpebilde i dag. Liker ikke nødløsninger, og håper jeg har mer tid i morgen, selv om timeplanen sier anderledes.

post-84923-1286227609,7318_thumb.jpg

Skrevet

post-84923-1286371312,4127_thumb.jpg

Ny dag, nye muligheter.. Man trenger ikke nødvendigvis gå så langt for å finne motiver i høstværet, selv om det har regnet hele dagen.

Skrevet

Ser ut som du har fått schwung på dråpebilder. Jeg har ikke turt å forsøke en gang.

Første gang jeg har sett en hekesring som omkranser et helt tre. Pussig sak.

Dagens var litt morsom da, og høyst dagsaktuell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...