Gå til innhold

Trådløst Tastatur på Laptop.

miklzor

Anbefalte innlegg

Skrevet

God kveld! :)

Når jeg skrudde på PC'n idag etter skole var skjermen full av farger og former for riper innvendig. Regner med at dette har kommet som en følge av en smell den har fått, kan ikke huske når jeg har pælma den i veggen, men. UANSETT, det er ikke problemet!

Problemet er at økonomisk har jeg rett og slett ikke råd til å sende den inn på service på dette tidspunkt, men som den trofaste gamer jeg er koblet jeg i en skjerm og den fungerer som bare det. Men, jeg sliter med å få det trådløse tastaturet jeg fikk av en kompis til å virke. Hva er grunner til at jeg ikke får noe "connection" mellom tastaturet og pcn? Det er et trådløst tastatur som har "2 deler", den ene delen er naturligvis tastaturet, og den andre en sånn boks med noe lys på etc. Har prøvd å connecte ved å trykke på knappen på begge, men ingen reaksjon.

Hjelp?

M

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig du trenger driveren til tastaturet. Du kan jo fremdeles bruke tastaturet på laptopen selv om skjermen er ødelagt, så last ned driveren til tastaturet og prøv igjen :)

Kan jo også være batteriet til tastaturet, sjekket det? Det enkle er ofte det beste som man sier :thumbup:

Håkon

Skrevet

Mulig du trenger driveren til tastaturet. Du kan jo fremdeles bruke tastaturet på laptopen selv om skjermen er ødelagt, så last ned driveren til tastaturet og prøv igjen :)

Kan jo også være batteriet til tastaturet, sjekket det? Det enkle er ofte det beste som man sier :thumbup:

Håkon

Takk for svar.

Mulig det er driverene, ja - skal prøve å finne ut hvor jeg kan få tak i disse, men det står iallfall etter jeg har plugget inn USB'n at enhetene er installert og klare til bruk. Skal også sjekke dette med batteriene, men det skal ikke være det som er problemet. Og ja, jeg vet jeg kan bruke tastaturet på laptopen, men det jeg ser for meg nå er at jeg kan bruke laptopen som en slags "harddisk", og bruke ekstern mus, tastatur og skjerm. DEt bør vel også fungere? Utrolig slitsomt å sitte med denne herpa tunge pc'n på fanget hele tiden... :p

Skrevet

Skjønte at du hadde tenkt til å bruke den som en slags stasjonær, tenkte kun at du kunne bruke tastaturet til å finne driveren ;)

Hva slags tastatur er det du har?

Skrevet

Forstår!

Det er et Plexgear Office tastatur

2.4 ghz multimedia keyboard

art no; 91522

Det er det eneste som står. Hvor finner jeg drivere til dette:s?

takker for svar!

Skrevet

Beklager men der må jeg melde pass. Finner kun noen lugubre sider på nettet som later som de har driver til tastaturet. Hvor kjøpte du det forresten? Er ikke sikkert det har noen driver utenom den som automatisk installeres.

Du kan jo forsøke om du får det til å fungere på en annen PC. Ikke mye til råd, men da får du i hvertfall sett om det fungerer et annet sted :whistle:

Håkon

Skrevet

Beklager men der må jeg melde pass. Finner kun noen lugubre sider på nettet som later som de har driver til tastaturet. Hvor kjøpte du det forresten? Er ikke sikkert det har noen driver utenom den som automatisk installeres.

Du kan jo forsøke om du får det til å fungere på en annen PC. Ikke mye til råd, men da får du i hvertfall sett om det fungerer et annet sted :whistle:

Håkon

Takk for svar!

Ja, ser den. Poenget er at jeg lånte den av en kompis og han sa den fungerte som bare det, men den gang ei. Men tror problemeter løst; får låne et g15 tastatur av en ANNEN kompis - får hape det går da... :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...