Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med nettverkstilkobling etter formatering av pc


Anbefalte innlegg

* Postet denne et annet sted tidligere, men der virker det utrolig dødt. Prøver derfor med samme innlegg her:

 

Jeg formaterte nylig laptopen min, og etter det har jeg slitt veldig med å få koblet den til det trådløse nettet i leiligheten. Nettet fungerer helt fint på andre pc'er, så det er ingenting galt med routeren, osv.

 

Stort sett kommer jeg meg til slutt på nett ved å restarte routeren, og noen ganger har jeg klart det kun ved å deaktivere tilkoblingen, for så å aktivere den igjen. Men stort sett må jeg knote veldig mye før det går. Når jeg prøver å koble til, så får jeg ofte kun begrenset (lokal) tilkobling, og da til et såkalt "uidentifisert nettverk" (offentlig), selv om det er det riktige nettverket pc'en er koblet til.

 

Som sagt får jeg det stort sett til etter en stund, men nå klarte jeg det ikke. Når jeg først er koblet til, så fungerer nettet helt som normalt. Dersom jeg ikke bruker pc'en på noen timer, så virker det som om tilkoblingen faller ut av seg selv. Dette skjer også dersom jeg lukker lokket, selv om jeg har ordnet på innstillingene rundt dette i kontrollpanel.

 

Noen ideer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...