Gå til innhold

ps3 musikk mens spilling


ironkiller

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du tenker på å spille musikk fra HDD mens du spiller? I så fall er dette noe som kun går an i enkelte spill dessverre. Tror det var noe med at MS tok patent på dette(hvis jeg husker rett)..

 

Kun på sin egen metode!

 

Jeg venter spent jeg også på om det blir luftet noe nytt her. Har vært lei meg for at sony fjernet støtten for annet OS på maskinen lenge nå jeg så jeg venter på masse nyheter :p

Endret av Sacro
Lenke til kommentar

Ok, men nå har jo sony slitt veldig lenge med å finne en metode for å få dette til. Det med at spillutviklere selv kan implementere musikkavspilling fra HDD i spillene sine er jo selvsagt et greit alternativ. Det er bare det at det er så få spill hvor dette er mulig.

Selv har jeg grint meg i søvn mange kvelder pga manglende ingame xmb osv osv(ok jeg overdriver litt :p ), men når ingame xmb kom så var det å vente på muligheten til å spille musikk uansett hvilket spill man spiller.

Håper bare de finner en metode, og at f.eks. spotify kommer på ps3. Det hadde vært kult! :dribble:

 

EDIT: Det er trofeer i alle spill utgitt etter 01.01-09. Sony var trege på dette området også ja..

Endret av Sir-Allistair
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...