Gå til innhold

Kjøp av nett-pc/Eee


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Det har seg sånn at jeg skal ut å reise, jeg trenger en ting som kan spille av film og musikk når jeg er på flyet og litt enkel spilling (Baldurs Gate), da jeg sluttet med å følge med på PC verden for noen år siden har jeg ikke peiling på nett-pcer og jeg lurte på om det er noen her som kan anbefale meg en billig å bra nettpc som kan gjøre det jeg skrev, maks 4000kr

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte Asus Eee 1015PED for en uke siden. Storfornøyd. Batteriet holder i ca 10 timer og ytelsen er helt kurrant. Anbefales. Den koster 3400kr.

 

edit: 10 timer i praksis altså , modellen han over meg linket til får du ca 6-7 timer ut av , har undersøkt :)

Endret av asad
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Asus Eee 1015PED for en uke siden. Storfornøyd. Batteriet holder i ca 10 timer og ytelsen er helt kurrant. Anbefales. Den koster 3400kr.

 

edit: 10 timer i praksis altså , modellen han over meg linket til får du ca 6-7 timer ut av , har undersøkt :)

 

Trur jeg går for den 1015PED, var jo nesten helt lik den andre men den andre kostet 600kr mer, kan jo bare kjøre bort til Sandefjord å hente den der istede for å betale frakt :), men kan du se film på den? kommer den med linux eller windows?

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Asus Eee 1015PED for en uke siden. Storfornøyd. Batteriet holder i ca 10 timer og ytelsen er helt kurrant. Anbefales. Den koster 3400kr.

 

edit: 10 timer i praksis altså , modellen han over meg linket til får du ca 6-7 timer ut av , har undersøkt :)

 

Trur jeg går for den 1015PED, var jo nesten helt lik den andre men den andre kostet 600kr mer, kan jo bare kjøre bort til Sandefjord å hente den der istede for å betale frakt :), men kan du se film på den? kommer den med linux eller windows?

 

Den kom med win 7 innstallert. Personlig hadde jeg tenkt å installere ubuntu på den, men da jeg så hvor deilig flytende alt funket gadd jeg rett og slett ikke. Film, musikk, vanlig internett bruk , alt funker helt ok. Veldig godt kjøp , pluss at du får rund 3t bedre batteritid med 1015PED i forhold til 18 modellen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...