Gå til innhold

verdi av brukt T600


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har for tiden ingen mobil (eller, 3210 men den er jo ikke særlig mobil). En venn tilbyr meg en SE T600 for 900 kr, den er brukt siden slutten av januar og har litt slitemerker, men ikke så mye..

 

Burde jeg kjøpe? Alternativet er å kjøpe en ny T100 tror jeg...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg går for T600 og kjøper den for 900 kr. Det er ikke no abb. sperre på den. 3210'en ville jeg aldri brukt lenge uansett, bare den telefonen jeg bruker når jeg ikke har en annen. Og nå solgte jeg nettopp min T610 så da bruker jeg denne noen dager :)

 

Om det er noen som har noen mer erfaringer rundt T600 så gjerne del dem med oss. Sms-skriving osv...

 

:)

Lenke til kommentar

Neh.. Jeg bare liker å bytte telefon en gang iblant. Og nå gikk jeg fra p800 -> t610 -> t600 så har "fått tilbake" endel av pengene jeg har brukt på mobilene.

 

Selger ikke T610 fordi den er dårlig, men hadde vist avtalt med en at jeg skulle selge den og da gidder jeg ikke argumentere meg ut av det.

 

En annen ting, T610 er jo billig, men ikke sååå billig som alle mener. Hvis man tenker på det at det ikke følger med hverken datakabel eller handsfree så er det fort ikke like billig. Handsfree og datakabel kan tilsammen koste ca. 600 kr. Og da blir mobilen på mer enn 4 tusen... V200 har jo både datakabel og handsfree med i pakka.

Lenke til kommentar

T600 er konge. Fine taster til å sms'e med (personlig mening sikkert, men jeg synes det er konge), grei meny etc, pluss at den ikke har all den dritten som er på mobiltelefoner, men som en ikke trenger å ha på de...

 

schwin

 

PS. Prøve å få den for litt under 900, synes det var litt dyrt, kjøpte en som var et par uker gammel for 1200 så....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...