MatseMats Skrevet 24. september 2010 Skrevet 24. september 2010 (endret) Jeg lasta ned og skulle til å spille MW2. Når min win7 datamaskin spurte meg om åssen innstillinger jeg skulle velge ovenfor MW2 var, så trykka jeg vekk alle alternativer (uheldig vis Jeg har dessverre ikke noe spesifikk navn eller kilde/bilde av dette vinduet som kommer opp, men trenger hjelp til å få det opp igjen slik at jeg kan konfigurere det riktig! Alt jeg vet om vinduet er at du kan stille på noe med hjemmenettverk, jobbnettverk eller offentlig nettverk når det spretter opp. TAKKER SÅ MEGET FOR ALL HJELP!! Endret 25. september 2010 av KVTL
KVTL Skrevet 25. september 2010 Skrevet 25. september 2010 Endret tittel og slettet et innlegg. Til info så er det vi moderatorer som bestemmer hva som er lvo og ikke lov. Istedetfor å poste slike unødvendig innlegg er det bedre at tråder rapporteres. Da blir det mindre jobb for moderator. Lar denne tråden stå forløpig for å se hvordan den utvikler seg. P.S Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden. MVH KVTL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå