Gå til innhold

X10-oppdateringene utsatt


Anbefalte innlegg

----

 

Jeg har nå hatt HTC, og der i gården er det bare å glømme oppdateringer med mindre den rootes. En oppdatering maks fra HTC, resten må gjøres selv.

Når det gjelder HTC, så ser det (foreløpig) ut til at de har forbedret seg. Har en halvt år gammel Desire, og den har så langt fått tre stk oppdateringer. En før, og en etter Froyo.

 

Forøvrig så må jeg si kudos til personen i Amobil som lager illustrasjonsbildene. Herlig!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har bare en ting å si! Sony Ericsson har tapt seg noe sinnssykt i det sist! Har hatt Xperia X10 i 3mnd nå, har aldri hatt en så dårlig telefon før! Jeg er nok en over middels avansert bruker, og da har denne telefonen et flust av mangler. Som f.eks at man ikke kan dele internett via bluetooth eller USB. Jeg har dog rootet telefonen og prøvd å gjøre den brukbar.

 

Denne oppdatering er helt essensiell for at SE skal opprettholde ryktet sitt, desverre feiler de her. Dessuten, hva er det med SE og lage så dårlig kvalitet/IP-grad på produktene sine. Telefonen min har allerede fått støv på innsiden av glasset! Dette skjedde aldri med min iPhone

 

Bittert at butikken var utsolgt for HTC desire den dagen jeg kjøpte telefon!!!!

Lenke til kommentar

Synes egentlig bare det er trist at dette skal være SE sitt flaggskip, det er den dårligste androidtelefonen jeg har testet. Fruen tenkte hun skulle kjøpe en, heldigvis var alle utsolgt når hun skulle bestille så hun kjøpte seg en HTC Desire istedenfor, i begynnelsen klagde hun litt over størrelsen. Men etter at hun fikk sammenlignet den med en X10 så var hun meget glad for at de ikke hadde den inne når hun skulle bestille. Selv "sliter" jeg med en "gammel" Hero, men blir sikkert å bytte den ut så snart jeg får muligheten, eneste jeg savner er blits og ett ok kamera. (nå er jeg sikkert ikke riktig person, for jeg roota telefonen min under en uke etter at jeg fikk den)

Lenke til kommentar

Okei, nå skjønner jeg at en del blir irriterte på grunn av utsettelse. Men må dere virkelig si ting som; "Verste telefon" "Dårligste Android-tlf" "Denne tlf har et flust av mangler"-men klarer bare å nevne èn.

 

Dette er ikke en drit-telefon fordi SE er treige med software. Personlig er det den beste tlf jeg har hatt, så vil gjerne høre begrunnelser for utsagnene :)

Lenke til kommentar

Og jeg som syntes at HTC var treige med 2.1 til Hero..

 

 

Ja, men det var de da også. Veldig treige. Og resultatet ble en treigere telefon på toppen av ventinga.

 

Jeg håper at SE legger inn musikkspiller med equalizer i oppgraderingen som kommer. Ja, de har jo Walkman-telefoner på rullebladet, og Sony er ellers velkjent med musikk- og multimediaprodukter. Men det er vel for mye å håpe på...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...