Gå til innhold

Omtale av Moto GP 3 (PS2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grafikken er så godt som perfekt i dette spillet..(skriver omtaleren)

 

javel....

hvorfor får ikke grafikken mere enn en 5 da ?

hva skal til for at grafikken får 6,har aldri sett at noe spill hos dere at grafikken får 6.(rett meg hvis jeg tar feil)

synes dette er helt feil.

hvis er spill er veldig bra,best i sin klasse ingen over ingen ved siden.da er det vel ingen pro og gi karateren 6.

 

eller venter dere på at et bedre spill i samme klasse skal komme og score mere.da får jo aldri noen spill 6

 

greit at dere er strenge i omtalen,men er vel ingen tabu og gi et spill topp karater hvis dere mener at det er vært det.

Lenke til kommentar

Grafikken her er veldig glatt og behagelig for øynene, og visse aspekter ved den står til en sekser - Jeg tenker spesielt på væreffektene og synsvinklene. Men ser en på helheten så er det andre spill som har bedre grafikk - for eksempel med tanke på hjulene på syklene, og hvordan syklene ligger på veien.

 

Jeg skjønner frustrasjonen din. Hva skal til for at et spill skal få en sekser, da?

 

Det vi som anmeldere må gjøre er å kunne begrunne en toppkarakter grundig. En toppkarakter skal ikke tas lett på, og i dette tilfellet synes jeg at grafikken var veldig glatt - men ikke verdt en sekser.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...