Gå til innhold

Intervju personen under deg

T.O.E

Anbefalte innlegg

Skrevet

Variert årstid. Konstant sommer er jo veldig fint, men kommer nok til å bli litt kjedelig etterhvert. Men sommeren kunne gjerne vært lengre ;)

Høre alle sangene fra et valgfritt band så ofte man vil eller alle sangene som finnes, men da hver sang bare en gang?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm.. den var vanskelig. VIlle nok hørt "Kors på halsen, ti kniver i hjertet, mor og far i døden" resten av livet, ja :)

Jobbe som Politi og tjene OK, eller jobbe som hard kriminell (ikke mord osv, men f.eks. bankran) og tjene FEEETTT? 10% for å bli tatt.

Skrevet

Jeg skal montere sammen ei pumpe til en lensevannsseparator, skrive oppsigelse, signere kontrakt med ny arbeidsgiver, ringe kjæresten, trene og sove fram til midnatt. Da skal jeg på jobb igjen :p

Er du rådvill framfor valget? Eller står du stødig? Eventuelt, gir du blanke ****?

Skrevet (endret)

Jeg gir faen. Gjør hva de vil uansett så. Men det siste jeg hadde stemt er Krf, de kan bare brenne i helvette. Gjett om de kommer å ødelegge landet med det religionssøpplet sitt.

Hva hadde vært den perfecte frokosten for i dag?!

Endret av Chocolate-Monster
Skrevet (endret)

Servert på sengen: Toast med ost og skinke, hardkokt egg, ferskpresset juice og en ordentlig espresso lagd på gamlemåten.

Realitetens frokost i dag var et glass lunken appelsinjuice før jeg løp ut døren med to brødskiver med kaviar klappet sammen samt en kaffekopp i hånden. Bra jeg har automat så jeg kan sjonglere alt sammen.

Hva er det mest ubehagelige du vet om?

Endret av Ham 550
Skrevet

Rundt hele jorda. Vært borte i et år minst. Sett alle kontinenter og de flesta land bortsett fra landene i midtøsten og de andre som slutter med -stan.

Nå er det snart helg - hva skal du gjøre da?

Skrevet

Jeg skal jobbe. Hele helgen. Glede meg til den siste lørdagsbiffen for denne turen. Så skal jeg hjem på fritur, har fri 5 uker i strekk. Blir både hyttetur, sydentur og festival :)

Har du noen prosjekter du holder på med? Hvorfor er det ikke ferdig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...