Gå til innhold

Intervju personen under deg


T.O.E

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, siden jeg liker at gutter er gutter, så synes jeg ikke at de skal ha noe særlig rumpe, det er det jenter som skal ha det. Flat rumpe på gutter, takk :thumbs:

 

post-305391-0-66063400-1369003411_thumb.jpg

 

Dette her... er en no-go.

 

 

 

Mitt spm: Liker du å ligge i skje med jenter? Forklar hvorfor ;)

Endret av ImSoAsian
Lenke til kommentar

Så på et par av videoene dine:

1. Bruk originallyd istedetfor musikk. Musikken kan av og til få meg vekk fra et klipp selv om jeg i utgangspunktet er interessert i innholdet. Som et alternativ muter jeg hele dritten hvis jeg MÅ se akkurat den videoen.

2. Snakk istedetfor tekst.

3. Når jeg så GTAIV- bloopers videoen din fikk jeg inntrykk av at du først bestemte deg for å lage en blooperfilm og så startet du spillet og recorda ting til videoklippet. En av kompisene mine som lager Fifafilmer fortalte meg at han recorda ALT han drev på med og lagret ting i forskjellige mapper (praktmål, tabber, glitcher etc). Når en mappe hadde kanskje 20 minutter med råmateriale kunne han lage et klipp på kanskje 2-3 minutter ut av det.

4. Og for Guds skyld ikke bruk "Watch Please" osv i titlene dine

 

Når det er sagt så har jeg subba deg - du har mange videoer av spill jeg digger!

 

 

Hva SKAL du ha gjort i løpet av livet?

Lenke til kommentar

Takker. Enig i mange av tingene du sier her. Skal dog prøve å bli bedre etter hvert. Har bare vært i "bransjen" i en måned, så er ganske fersk. I løpet av helga skal jeg prøve å mekke i sammen noe bra. Digg at du likte noen av videoene da hvilke var det du likte godt? :)

 

Jeg skal ha gjort mye rart. Få meg en ordentlig venn i hvert fall. Ingen gode venner hittil :(

 

Hva har du gjort i dag?

 

Edit: Skal ikke snakke i steden for tekst. Det funker rett og slett ikke. Jeg har prøvd mange ganger (mange timer over flere uker), og jeg får det ikke til.

Endret av BananLaks
Lenke til kommentar

Offtopic til Bananlaks:

 

Takker. Enig i mange av tingene du sier her. Skal dog prøve å bli bedre etter hvert. Har bare vært i "bransjen" i en måned, så er ganske fersk. I løpet av helga skal jeg prøve å mekke i sammen noe bra. Digg at du likte noen av videoene da hvilke var det du likte godt? :)

 

Jeg skal ha gjort mye rart. Få meg en ordentlig venn i hvert fall. Ingen gode venner hittil :(

 

Hva har du gjort i dag?

 

Edit: Skal ikke snakke i steden for tekst. Det funker rett og slett ikke. Jeg har prøvd mange ganger (mange timer over flere uker), og jeg får det ikke til.

Jeg likte random GTAIV best - kunne brukt Far Cry 3 outpost videoene som oppslagsverk hvis jeg ikke hadde tatt så godt som alle outpostene allerede :)

 

 

 

On topic:

Desidert favoritt er stekt/grillet laks med poteter og en god salat til. Gode pallkandidater er Taco, grillmat og pannekaker.

 

Hvor skal du i sommer?

Lenke til kommentar

Offtopic til Bananlaks:

 

 

Jeg likte random GTAIV best - kunne brukt Far Cry 3 outpost videoene som oppslagsverk hvis jeg ikke hadde tatt så godt som alle outpostene allerede :)

 

 

Tusen takk :) Syntes dog at videoene om gta var ganske dårlige jeg. Hvilken av dem snakker du om, og hva var bra/dårlig?

 

On-topic: Min favorittaktivitet er vel egentlig å være med venner. Nå har dette blitt vanskelig da jeg ikke har noen ordentlig venner.

 

Hva synes du om været i dag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...