lulzlul Skrevet 15. september 2010 Skrevet 15. september 2010 Ahhrrrrg! Jeg sliter med å finne funksjonene jeg vil ha i vista/word 2010 - kan noen hjelpe? Jeg vil markere overskrifter, underoverskrifter osv... med nummerering slik at dette går av seg selv. Eks. 1. Overskrift 1 1.1. Overskrift 2 1.1.1. Overskrift 3 2. Overskrift 1 2.1. Overskrift 2 osv... Jeg får markert overskriften og går på endre stil, eller lage ny stil - og går så inn på nummerering, men jeg finner ikke "flere nivåer" eller helst "samkjør flere nivåer med overskrift1, 2 osv.." slik det har vært på tidligere word varianter. Jeg prøvde å gå på "definer nytt tallformat" og der kan man legge til flere tallformat altså fra 1. til 1.1.1 osv, men da begynner alle på 3 nivåer... Vet noen hvordan jeg skal ordne dette i vista/word 2010?
StoreMyen Skrevet 15. september 2010 Skrevet 15. september 2010 (endret) Word 2007, som bør være temmelig likt. Velg Modify for aktuell overskrift. Velg Format nede i venstre hjørne Velg Numbering og definer ønsket oppsett. Endret 15. september 2010 av SamBell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå