Kasp0me Skrevet 14. september 2010 Skrevet 14. september 2010 Har kikket rundt, men finner ingen tråd om kun modding av cs:s, så da lager jeg en ny fresh tråd om dette! Counterstrike: Source kan moddes på alle mulige måter, noe jeg elsker! Du kan endre på hver minste detalj i spillet. Alt fra brusboksen som står på bordet til spillfigurene, våpnene tilogmed banene! Skal gi dere en side jeg bruker støtt å stadig: www.fpsbanana.com Der finner du alle mods som trengs for å gjøre Counterstrike: Source til et helt nytt spill! Her er et eksempel: Endret fargen på GUI, hanskene og Desert Eagle. Trengs det hjelp, si ifra! Tar litt tid til å bli kjent med hvordan alt skal plaseres.
Mr. A Skrevet 14. oktober 2010 Skrevet 14. oktober 2010 Har tenkt litt på å prøve en scout og awp skin med lasersikte. Er jo genialt når man spiller scoutzknifez.
Kasp0me Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Skrevet 14. oktober 2010 lasers er for noobs da : ) noscoping er uten laser fpsbanana.com for skins, GUIs og masse annet snop!
Mr. A Skrevet 14. oktober 2010 Skrevet 14. oktober 2010 Jaja, men det hadde vært artig å teste det. Fikk lyst til å laste ned Startbilde(GUI) Hater bilder som kom etter oppdateringen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå